فرمانده ناحیه امیرالمومنین کرمان:

هدف رزمایش تأکیدبرای مسئولین وهشدار برای دشمنان

فرمانده قرارگاه رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان حضرت محمد ص کرمان اظهار کرد:رزمایش اقتدار عاشورایی که تداعی گر اعزام ۱۰۰ هزار نفری سپاهیان محمد رسول الله سال ۶۵ است از نهم شهریور ماه در سه مرحله در حال اجراست.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۸۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سرهنگ محمد علی نظری در گفتگوی اختصاصی با بسیج نیوز عنوان کرد: مرحله اول، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و حاشیه نشین و کمک به زلزله زدگان کوهبنان و راور و هجتک بود و مرحله دوم که از صبح امروز ۲۴ شهریور با ۶ گردان از ناحیه حضرت رسول ص و حضرت امیر المومنین ع در منطقه عمومی سکنج ماهان در حال برگزاری است.

وی گفت:مرحله سوم از این رزمایش در هفته دفاع مقدس برگزار می شود که تاریخ و مکان دقیق آن متعابقا توسط مسئولین اعلام خواهد شد.

نظری مرحله ی سوم از این رزمایش را تحقق بخشی کامل شعار رزمایش خواند و تاکید کرد: مرحله ی سوم در مرکز استان با حضور کلیه سازمانهای بسیج از قبیل گردانهای عاشورا ، الزهرا س، بیت المقدس، امام حسین ع امام علی ع، کوثر ، گروه ها و حلقه های صالحین و همچنین با شرکت کلیه اقشار بسیج در این گردهمایی برگزار می شود و بحث امید آفرینی ،امید بخشی و انسجام بخشی را با شعار اصلی رزمایش یعنی ایستادگی وحدت و پیشرفت ،محقق می کنند.

فرمانده ی ناحیه ی حضرت امیرالمومنین مرحله ی دوم رزمایش را فرهنگی و رزمی تعبیر کرد و گفت: پیش از شروع رزمایش برای حضور حداکثری بسیجیان یک سری اقدامات فرهنگی و تبلیغاتی و برنامه‌های رسانه‌ای داشته‌ایم تا تبیین کنند که هنوز مردم و بسیجیان با تمام وجود و در هر برهه ای پاسدار نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.

محمد علی نظری با اشاره به اینکه دشمن با تمام سیاه نمایی هایی که علیه انقلاب دارد خاطر نشان کرد: هرچند مشکلات اقتصادی که اکنون در کشور ما زبان زد است ، این رزمایش با هدف امید آفرینی روحیه بخشی و انسجام بخشی به بسیجیان به عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردمی است چرا که بسیج نهادی مردمی است .

فرمانده قرارگاه رزمایش در ادامه گفت: محاسباتی که برخی دشمنان داخلی و خارجی برای نامید کردن مردم ما از نظام و انقلاب تدوین میکنند با حضور این بسیجیان و جوانان در چنین رزمایشی تمام محاسبات آنان را برهم میزند.

وی اذعان کرد: بیشترین منظور ما از این رزمایش تبیین آمادگی و عزم جهادی بسیجیان برای پیگیری مطالبات آن و کمک به مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی محرومان با تاکید بر اردوهای جهادی است.

سرهنگ نظری خاطر نشان کرد: دومین هدف از این رزمایش تبیین آمادگی و عزم راسخ بسیج برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن و هرگونه تولید فشار عملی به منظور تجمعات و اغتشاشات سال ۹۶ است که تا حدی دشمنان داخلی و خارجی دامن زدند که به لطف الهی با حضور حداکثری بسیجیان خواهیم توانست پیشگیری خوبی در مقابل اقدامات بعدی دشمن داشته باشیم

وی در پایان حضور حداکثری نوجوانان و جوانان در این رزمایش همراه با خدمت رسانی در وضعیت اقتصادی بد کنونی را نقطه قوت بسیج دانست و تاکید کرد: به حمدالله این مقوله در عموم جامعه جا افتاده است که بسیج قسمت اصلی و عمده وظیفه خود را خدمت به مردم می داند.

ارسال نظرات