بازاریان همواره حافظ ارزش های اسلامی بوده و هستند

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اصناف و بازاریان همواره قشری متدین و حافظ ارزش های اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۶۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه توانمندسازی صالحین بسیج اصناف استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع فرهنگی کوثر سامان برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این کارگاه به تشریح مسایل روز پرداخت و  گفت: اصناف و بازاریان همواره قشری متدین و حافظ ارزش های اسلامی بوده و هستند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نیز بازاریان با حضرت امام خمینی(ره) همراهی کردند و در هشت سال دفاع مقدس نیز پشتوانه بسیار خوبی برای رزمندگان اسلام بودند.

وی، ادامه داد: امروز نیز در جنگ اقتصادی، اصناف و بازاریان می توانند با بصیرت و اقدام به موقع خویش، توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام بگذارند و آسیب های ناشی از تحریم های ظالمانه را کاهش دهند.

وی، با اشاره به اهمیت فعالیت حلقه های صالحین، اظهار کرد: بسیجیان و حلقه های صالحین از خواص جامعه و دلسوزان انقلاب اسلامی هستند و با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در سطح جامعه می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

ارسال نظرات