فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکیدکرد:

نقش موثر صدا و سیما در آگاهی بخشیدن به مردم

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان بر نقش موثر این نهاد در آگاهی بخشیدن به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۷۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در حضور مدیر کل صدا و سیمای استان  در راستای پوشش هرچه بهتر مناسبتهای ملی و مذهبی از جمله برنامه های محرم و هفته دفاع مقدس گفت: رسانه ملی یک فرصت و بستری مناسب جهت ترویج و اشاعه فرهنگ عاشورا است و در این راستا نیزبرنامه‌هایی تولید و پخش می‌کند.

وی افزود: استان به جهت مرزی بودن وتلاش فراوان دشمن برای نفوذ و ایجاد انشقاق قومی شرایط حساسی دارد از این رو رسانه ملی با تولید برنامه‌هایی با مضمون وحدت و تقریب مذاهب به تقویت وحدت در استان پرداخته است.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: هم اکنون که دشمن انواع حربه‌ها را بکار گرفته و روز به روز بر تحریم هایش می‌افزاید این نهاد می‌تواند با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در مقابل دشمنان بیاستد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: رسانه‌ها بویژه رسانه ملی بهترین ابزار برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب هستند بنابر این انتظار داریم این رسانه با در نظر گرفتن تهدیدات دشمنان که اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده مطالبه گر باشد.

محمود کردستانی، مدیر کل صدا و سیمای ادستان  نیز در این دیدار گفت: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی که باهدف حفظ ارزش‌های نظام گام بر میدارد پیشگامی خود را در عرصه‌های مخلف به اثبات رسانده است.

وی افزود: به برکت حضور بسیج و سپاه است که امروز دشمنان در اهداف خود ناکام مانده و از عرصه‌های سخت عبور کرده ایم و این آگاهی و بصیرت افزایی پشتوانه راه مان در عبور از موانع آینده خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار