رابط نمایندگی در حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه زهک:

کمک به دیگران یک معروف است

رابط نمایندگی در حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه زهک گفت: کمک کردن به دیگران به معنای عمل به یک معروف است.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۳۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

حجت الاسلام شاهی وظیفه، رابط نمایندگی در حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه زهک در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:
با توجه به آیه شریفه تعاونوا علی البر و التقوی و سیره وروش نبی مکرم اسلام (ص)وائمه معصومین(ع) یکی از برترین وپرفضیلت ترین عبادت ها کمک به خلق خدا به عنوان یک معروف می باشد .
وی افزود: کمک رسانی به خلق الله نیز منحصر به کمک مالی نیست، میتوان آن را در عرصه های مختلف علمی یا فرهنگی یا اجتماعی یا آموزشی هم عملی کرد .
حجت الاسلام والمسلمین شاهی  با اشاره به اینکه، امروزه یکی از زیباترین تجلی گاه های تعاونوا علی البر و التقوی را میتوان اردو های جهادی بسیج معرفی کرد، تصریح کرد: امروزه تعبیر یکی از مصادیق زیبای حدیث امام صادق علیه السلام که فرمودند با غیر زبان یعنی با عملتان به دین دعوت کنید را در اردوهای جهادی می توان دید.ا ز این جهت که ( مبلغ خوب و روحانی خوب کسی است که بگوید برویم نه اینکه بگوید بروید ) احساس وظیفه کردم که من هم در این حرکت زیبا سهمی داشته باشم .
وی ادامه داد: وقتی دشمن ، امید مردم شریفمان را نشانه رفته است باید با عملکردمان نقشه آنها را نقش برآب کنیم و این هدف مقدس قطعا با صرف سخنرانی به جایی نمی‌رسد .
رابط نمایندگی در حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه زهک گفت: وقتی دشمن برای حرف باطل خود شبانه روز نمی‌شناسد طبیعتاً آسایش و به بطالت گذراندن وقت برای طلبه انقلابی ننگ خواهد بود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار