روحاني مستقر اداره تبليغات اسلامي هيرمند گفت:

گره گشای کار ما در شرایط فعلی منشور حکوت اباعبدالله الحسین(ع) است

روحاني مستقر اداره تبليغات اسلامي هيرمنددر جلسه طلايه داران تبليغ گفت: گره گشاي کار ما در شرايط فعلي منشور حکوت اباعبدالله الحسين(ع) است.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۷۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان  به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي استان سيستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عليرضا باراني روحاني مستقر اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرزي هيرمند مستقر در روستاي لنگر باراني در جلسه طلايه‌داران تبليغ گفت: ما در شرايط شعب ابي‌طالب نيستيم و براي بقاء دين و شريعت بايد تلاش کنيم.

وي در ادامه بيان کرد: وجود مقدس حضرت اباعبدالله(ع)، فلسفه عاشورا و حرکتش را براي احياء دين، شريعت، سيره رسول‌الله و فريضه بزرگ امر به معروف و نهي از منکر بيان مي‌کند.

حجت‌الاسلام باراني در بخش ديگري از سخنانش گفت: در شرايط فعلي سکان دين دست عالمان دين است، آن چيزي که مردم مي‌پذيرند و وجود دارد و همه ما بايد با عمل کردن به فرمان‌هاي قرآني و ديني تا مي‌توانيم رضايت مردم را به دست بياوريم.

وي اظهار داشت: وسيله رفتاري ما بايد در مسيري باشد، که انبياء و اولياء حرکت کردند و ما بايد در سيره عملي خود هم نشان بدهيم که تقيد ما به دين و مذهب در شرايط بحراني به چه اندازه است؟

وي با بيان اينکه امروز سختي‌هايي وجود دارد، تصريح کرد: گره‌گشاي کار ما در شرايط فعلي منشور حکمت اباعبدالله الحسين(ع) است.

باراني با اشاره به اينکه آن حضرت به خاطر دفاع و پاسداري از ارزش‌هاي اسلام راستين عليه ظلم ايستاد، يادآور شد: حضرت سيدالشهدا(ع) با قربان کردن جان خود و اهل‌بيتش در راه حق، نه‌تنها براي مسلمانان بلکه براي همه بشريت درس شهامت و آزادگي دادند.

وي تبيين فرهنگ عاشورا را براي جوانان و نوجوانان لازم و ضروري خواند و گفت: برگزاري هر چه باشکوه‌ترکردن مراسم عزاداري در ايام حزن و اندوه محرم و صفر بايد باهدف تقويت ارزش‌هاي اسلام ناب محمدي(ص) و انقلاب باشد.
ارسال نظرات