امام جمعه رودبارجنوب:

استان کرمان نیازمند یک استاندار کار آمد با تفکر جهادی است

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی افزود: هر انسانی معیار تخصص،تقوا و تعهد را داشته باشد لغزش هایش به حداقل می رسد و استان پهناوری مثل کرمان نیاز به یک مدیر کار آمد با تفکر جهادی دارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۷۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در گفت وگویی در رابطه با ملاک های انتخاب استاندار کرمان گفت: معیار و ملائک در انتخاب مسئولین و کار گزاران نظام تخصص،تعهد و تقواست.

 

 

وی در ادامه افزود: هر انسانی معیار تخصص،تقوا و تعهد را داشته باشد لغزش هایش به حداقل می رسد و استان پهناوری مثل کرمان نیاز به یک مدیر کار آمد با تفکر جهادی دارد.

 

 

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: در استان کرمان مشکلات اقتصادی و معیشتی متعددی داریم که رفع این مشکلات نیازمند مدیر برنامه ریز و قوی دارد.

 

 

حجت الاسلام گروهی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم استان کرمان را از جهات مختلف در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم باید با دید وسیع و خالی از تفکرات سیاسی به مسائل نگاه کرد،چون رمز پیشرفت و توسعه فراجناحی عمل کردن است.

 

 

وی افزود: هر کس مخلصانه و برای رضای خدا کار کند و با این تفکر مسئولیت بپذیرد بدون شک و تردید مورد توجه خداوند سبحان و ائمه اطهار قرار خواهد گرفت و در کار خود موفق خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات