به مناسبت اولین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر:

کارگاه آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر در نیکشهر برگزار شد

به مناسبت اولین روز از هفته امر به معروف و نهی از منکر کارگاه آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۰۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، به مناسبت اولین روز از ماه محرم کارگاه آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیکشهر با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، مسئولین و دبیران امربه معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات سپاه نیکشهر برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده سپاه شهرستان نیکشهر در خصوص به زمین گذاشتن این فریضه مهم گفت:  باید همه بسیجیان و آحاد جامعه آمربه معروف و ناهی از منکر باشند.

وی افزود: اگر این فریضه در جامعه احیا و آحاد جامعه نسبت به انجام آن اقدام نمایند قطعا از شرایط بد اقتصادی نیز به خوبی و با سربلندی  عبور خواهند کرد.

حجت الاسلام لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان  نیکشهر نیز گفت: امام حسین(ع) بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر بود که در راستای منکرات جامعه خود بپا خواست و قیام عاشورا را رقم زدند.
 
وی  به اهمیت و جایگاه ارزشمند این دو فریضتین در جامعه اشاره کرد و افزود: بزرگترین معروف در جامعه امروزی   عمل به معروفاتی چون  خریدکالای ایرانی است.
 
امام جمعه نیکشهر ادامه داد: کالاهای احتکار منکری است که به دلیل تحریم دشمنان برخی از افراد به این منکر مرتکب شده اند، که به منظور ایستادگی در برابر این منکر باید شناخت دقیق و صحیحی از معروفات داشته باشیم و در برابر دشمن با آگاهی و بصیرت ایستادگی کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: توجه به تولید داخلی معروف است و باید این  را درجامعه رواج داد.
 
 
ارسال نظرات