جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با همت بسیج بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان سیستان و بلوچستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۷۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

سردار محمد ناظری، جانشین سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: سپاه و بسیج در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان  عزم خود را جزم کرده  تا این دو امر مهم و الهی را فرهنگ سازی کند.
 
وی با اشاره به این مطلب که در شرایط فعلی دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و معیشت  مردم  را مورد هدف قرار داده است، احتکار کالا توسط سودجویان را به عنوان یک منکر می شناسیم،افزود: مبارزه با این موضوع به طور جدی در دستور کار نیرو‌های بسیجی مخلص قرار گرفت و به فضل الهی توفیقات خوبی نیز  در این زمینه حاصل شده است.

ناظری ادامه داد: فعالیت ۱۰ میز خدمت در ۱۰ شهرستان استان توسط نواحی و  سپاه های شهرستانی به جهت رسیدگی به امور مردم و حل و رفع مشکلات آن‌ها همواره جزء دغدغه‌های اصلی این نهاد انقلابی بوده است و سپاه پاسداران با استفاده از نیرو‌های بسیجی و جهادگر خود همچون گذشته در راستای تحقق این امر تلاش می کند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دیدار با خانواده دو شهید آمر به معروف و ناهی از منکر و حضور تمامی  اعضاء ستاد در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا را از برنامه های مهم ستاد در این هفته برشمرد.

این مسئول همچنین بیان کرد: سپاه استان با بهره گیری از  روشهای کارشناسی شده و دقیق در حوزه امربه معروف و نهی از منکر  برنامه‌های خود را به شکلی برنامه ریزی کرده که تمامی اقشار جامعه از جمله سربازان وظیفه، پرسنل کادر و عموم مردم را تحت پوشش قرار میدهد.

سردار ناظری با اشاره به این مطلب که ویژه برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر سال جاری با محوریت مساجد را باید به منصه ظهور برسانیم، بیان کرد: مساجد منشاء بسیاری از برکات و اقدامات جهادی است و جوانان زیادی در دل این سنگر های معنوی و انسان ساز مشغول کار و خدمت صادقانه هستند که باید به آنها توجه کرد.

این مسئول ادامه داد: دهه اول ماه محرم بهترین و مناسب ترین فرصت برای پررنگ‌تر شدن فریضه امربه معروف و نهی از منکر در سرتاسر استان خواهد بود که این مهم توسط اعضای شورا‌های استانی که در همه شهرستان‌ها فعال شده  اجرایی می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بیش از 50 عنوان برنامه با همت بسیج در سطح استان در دهه اول محرم اجرایی می شود.
 
ارسال نظرات