نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با «بسیج»:

بسیج در کنار دولت می تواند هزینه واحدهای تولیدی را مدیریت کند

فرهاد تجری گفت: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی دچار نوسان شده اند از اینرو بازاریابی محصولات تولیدی داخلی مباحث بسیار زیادی را در بر می گیرد بسیج در کنار دولت می تواند هزینه واحدهای تولیدی را مدیریت کند.
کد خبر: ۹۰۵۶۲۰۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

 فرهاد تجری نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی دچار نوسان شده اند از اینرو بازاریابی محصولات تولیدی داخلی مباحث بسیار زیادی را در بر می گیرد بسیج در کنار دولت می تواند هزینه واحدهای تولیدی را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه تا حد امکان باید هزینه واحدهای تولیدی کاهش پیدا کند افزود: بسیاری از بالابودن هزینه ها به دلیل این است که واحدهای تولیدی به درستی مدیریت نشده است.متاسفانه مدیریت هزینه در بسیاری از واحدهای تولیدی رعایت نشده است این در حالی است که مصرف کننده باید تاوان آن را بپردازد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به اینکه شرایط پیش آمده در کشور عدم مدیریت هزینه و بالابودن هزینه تولید خود را نشان می دهد خاطرنشان کرد: محصولات داخلی نمی توانند ادامه دادن بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در حال ورشکسته شدن هستند.

ارسال نظرات