مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت:بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان این مرز و بوم حرکت جهادی امام حسین (ع) در کربلا می باشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۸۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در همایش تخصصی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه ها، اصناف، هیئات مذهبی و طلایه داران گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا در راستای ترویج معروف ها و جلوگیری از منکرها گام برداریم و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی اظهار کرد: بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است لذا بهترین الگو برای ایستادگی در برابر دشمنان این مرز و بوم حرکت جهادی امام حسین (ع) در کربلا می باشد.

حسینی افزود: وحدت و انسجام رمز پیروزی ما در برابر همه مسائل و مشکلات بوده و باید این وحدت و انسجام همچون گذشته بیشتر خود را نشان دهد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: در سنوات گذشته تاکنون تیرهای دشمن علیه ملت ایران به سنگ خورده و در پروژه های مختلف شکست های مفتضاحنه ای را تجربه کردند برای همین هجمه های خود را به مسائل و فشارهای اقتصادی و در نهایت وضعیت معیشتی مردم سرازیر کرده اند.

وی بیان کرد: در این بایستی دولتمردان شرایط مناسب معیشتی و اقتصادی را برای مردم فراهم کنند و البته لازم است که مردم نیز دولت را همراهی و یاری کنند.

حسینی عنوان کرد: ملت ما شرایط از شرایط فعلی که سخت تر و پیچیده تر بود را که نمونه آشکار ان جنگ تحمیلی است را طی کرده است و به طبع از این قبیل مسائل و مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ادامه به حمله اخیر سپاه به ترویست ها اشاره و گفت: عملیات اخیر نشان از آمادگی و دفاع همه جانبه دارد.

 

ارسال نظرات