سردار مولایی :

ترویج فرهنگ دفاع مقدس راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است

فرمانده سپاه استان البرز گفت : یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، پاسداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۶۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم گرامیداشت یادوراه شهدای بخش چندار و شهر كوهسار که با حضور خانواده‌های معظم شهدا در حسینیه حضرت موسی بن جعفر محله قلعه برگزار شد ، اظهار‌ داشت : دشمن در دوران دفاع مقدس از نیرو و تجهیزات نظامی قوی برخوردار بود اما همین شهدایی که تصاویرشان هر محله و خیابان را نورانی و عطر آگین کردند رفتند و کمر دشمن را شکستند .

ترویج فرهنگ دفاع مقدس راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد : این جوانان بودندکه الان ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم چرا بعضی ها این را درک نمی کنند .


وی افزود :در عملیاتهایی که انجام میشد نیرو و تجهیزات نظامی کافی نداشتیم ولی رزمندگان اسلام فرهنگ شهادت طلبی را اموختن و با توکل به خدا و اهل بیت توانستند دشمن راشکست بدهند .


سردار مولایی ادامه داد : در زمان جنگ تحمیلی این ملت و نظام جمهوری اسلامی یک منشاء تفرقه افکن داشت به نام بنی صدر که او معتقد بود که نباید ما نمی توانیم با دشمن دارد جنگ بشویم و جنگ نیاز به تخصص دارد وقتی این عامل فتنه، تفرقه افکن و خیانت کار از کشور و ملت دور شد وحدت بین مردم و نیروی نظامی شکل گرفت و نیروهای ارتشی ، سپاهی باهم همدل شدند .


وی تصریح کرد : ما در عرض نه ماه چهار عملیات موفق داشتیم و توانستیم نور درصد از حاکمان و مهین عزیزمان را از دشمن پس بگیریم .


سردار مولایی ادامه داد : ما پیروزی با دشمن خبیث و جنایتکار را مدیون ان شهدای دانش آموز و نوجوانان هستیم خداوند متعال به حرمت دستان کوچک انها این پیروزی را به داد .


وی افزود : ملت ایران و انقلاب اسلامی فرهنگ عاشورایی را با جان و دل پذیرفته است و تا آخر پای این فرهنگ می ایستد .

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن از مردم و روحیه شهادت طلبی آنها می ترسد اظهار کرد : رئیس جمهور اسبق آمریکا همان بوش خائن گفت حمله به ایران از محالات است ایران یک ملت با ثباتی دارد که تنها فرهنگ شهادت طلب را خوب درک کرده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار