فرمانده سپاه ناحیه لنگرود خبر داد؛

برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس لنگرود با عنوان اقتدار عاشورائیان بسیج سپاهیان محمد رسول الله

سرهنگ پاسدار فیضیان فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اعلام این خبر افزود: رزمایش 2 گردان الی بیت المقدس این ناحیه از روز پنجشنبه مورخ 97/06/15 از ساعت 7 صبح به مدت 24 ساعت با حضور بسیجیان این دو گردان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۵۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سرهنگ پاسدار فیضیان فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اعلام این خبر افزود: رزمایش 2 گردان الی بیت المقدس این ناحیه از روز پنجشنبه مورخ 97/06/15 از ساعت 7 صبح به مدت 24 ساعت با حضور بسیجیان این دو گردان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود تصریح کرد: در هنگامه خطر ملتی موفق است که از تمام جهات آمادگی های لازم را داشته باشد.آن چیزی که ما را در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه های پس از انقلاب اسلامی به پیروزی رساند دفاع مردمی در قالب بسیج بود لذا امروزه این نها مقدس می تواند به عنوان یک الگوی موفق برای تمام ملتهای آزادیخواه جهان باشد.

سرهنگ پاسدار فیضان افزود: با توجه به اینکه دشمن چشم طمع به این نظام و کشور داشته و هرگز از دست دشمنی برنخواهد داشت تا به اهداف شوم خود برسد،لذا طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید در مقابل این دشمن گردن کلفت با قدرت ایستادگی نمود تا این نظام و کشور از خطرات مصون و محفوظ بماند.در همین رابطه نمایش اقتدار بسیج در قالب گردان های بیت المقدس پیش بینی شده تا در جهت اقتدار بسیج و حفظ آمادگی های دفاعی و توان رزمی بسیجیان قدمی محکم برداشته شده باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رزمایش 24 ساعته از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه مورخ 97/06/15 از جلوی سپاه ناحیه لنگرود به صورت ستون کشی دقیق و منسجم بسیجیان آغاز شده و بسیجیان به صورت مرتب و منظم به سمت مزار شهدای گمنام این شهرستان خواهند رفت تا نمایشی از اقتدار بسیج را به نمایش گذاشته باشند.در ادامه نیز برای اجرای سایر برنامه های دفاعی و رزمی و... به اردوگاه بخش چمخاله لنگرود خواهند رفت تا با این نمایش مقتدرانه، روحیه امید و نشاط را بیش از پیش به جامعه ایران اسلامی تزریق نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظرات