خبرهای داغ:

سرپرست سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری ایلام معرفی شد

پایگاههای علمی و خانه نخبگان استان بستر مناسبی برای نقش آفرینی ، کشف استعدادهای نخبگان و تبدیل ایده های نوین به پدیده های تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۵۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

سرپرست سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری ایلام معرفی شد

 

 

به گزارش  سرویس خبری بسیج علمی از ایلام، طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، از زحمات و تلاشهای سرهنگ پاسدار محمد نصر الهی تقدیر و سرهنگ پاسدار محمود علی پور به عنوان سرپرست سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام معارفه شد.

محمود علی پور سرپرست جدید سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، عنوان کرد:در راستای توسعه یافتگی جامعه ،نخبه‌گرایی و نخبه پروری از اهمیت جدی برخوردار است و در این راستا تلاش می شود تا در استان ایلام، فضای لازم جهت جذب منابع سرمایه‌گذاری مادی و فناوری برای کشف استعدادها و استفاده از توانمندی نخبگان فراهم گردد.

وی، با توجه به نبوغ نخبگان استان، در راستای کارآفرینی و اشتغال پایدار برای جامعه ، عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با توجه به شرایط  اقتصادی حاکم بر جامعه ، با همفکری نخبگان و کارآفرینان استان، گامهای موثری در راستای اشتغال زایی برداشته شود.

سرپرست سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام ،در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: هراقدام و پروژه عظیمی که موفقیت را به دنبال داشته است  قطعاً بر پایه دانش ، علم و تجربه نخبگان استوار بوده و هر تولید و پژوهشی که بر پایه علمی بیان شده توسعه یافتگی در آن بخش را به همراه داشته است.

علی پور، پایگاههای علمی و خانه نخبگان استان را بستر بسیار مناسبی برای نقش آفرینی ، کشف استعدادهای نخبگان و تبدیل ایده های نوین به پدیده های تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد؛ با همفکری و هم‌اندیشی بین نخبگان توسعه یافتگی در کشور و استان  را در عرصه های مختلف علمی و فناوری شاهد باشیم.

سرپرست سازمان سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان ایلام در پایان اظهارات خود از تمامی فعالان، نخبگان و کارآفرینان عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری جهت همفکری، تقویت شرکت ها و فعالیت های دانش بنیان درراستای کاهش بیکاری و اشتغال زایی پایدار  ، دعوت کرد.

ارسال نظرات