آیت الله فلاحتی گیلانی در دیدار با جمعی از مداحان بسیجی استان؛

شرط موفقیت در مداحی اهل بیت اثر پذیری «مداح» قبل از متأثر کردن مخاطب است

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین ع جمعی از مداحان بسیجی استان گیلان با ایشان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۵۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه شرط موفقیت در مداحی اهل بیت(ع) اثر پذیری خود «مداح» قبل از متاثر کردن مخاطب است، گفت: مدح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با هیچ معیار مادی و معنوی دیگر قابل قیاس نیست.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان صبح امروز در دیدار با جمعی از مداحان بسیجی گیلان با تاکید بر ضرورت مقتل خوانی و تاسی از روایات مستند تاریخ عاشورا اظهار کرد: احاطه ی بر حقیقت تاریخ بر غنای کار مداحی می افزاید و تاثیرات بیشتری بر عموم مخاطبان به ویژه جوانان خواهد داشت.

شرط موفقیت در مداحی اهل بیت اثر پذیری «مداح» قبل از متأثر کردن مخاطب است

وی با بیان اینکه شرط موفقیت در مداحی اهل بیت اثر پذیری خود «مداح» قبل از متاثر کردن مخاطب است گفت: مدح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با هیچ معیار مادی و معنوی دیگر قابل قیاس نیست و باید مداحی را همچون رسالتی برای تبیین حقایق سیره درس آموز اولیای دین تصور کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان عزت و اقتدار این سرزمین را مرهون خون پاک شهدای این سرزمین دانست و بر ضرورت یادآوری نام شهدا در مراسم و محافل مداحی تاکید کرد.

شرط موفقیت در مداحی اهل بیت اثر پذیری «مداح» قبل از متأثر کردن مخاطب است

پور اسماعیلی مسئول بسیج مداحان گیلان نیز از ساماندهی و جذب بیش از هزار و ۴۰۰ مداح بسیجی در استان خبر داد و افزود: جذب علاقه مندان، آموزش و ساماندهی آنان از برنامه های محوری بسیج مداحان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات