خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

برگزاری بازسازی واقعه غدیر خم در بهار/ ولایت مهم‌ترین درس غدیر

فرمانده سپاه ناحیه بهار از بازسازی واقعه غدیر خم در هشتم شهریور مصادف با روز عید غدیر برای اولین بار در شهر بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

برگزاری بازسازی واقعه غدیر خم در بهار/ ولایت مهم‌ترین درس غدیرسرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک عید ولایت اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر برای اولین بار در شهرستان بهار با همکاری مسئولین و ادارات و به ویژه کمک و مساعدت ویژه فرمانداری شهرستان بهار به مناسبت عید غدیر انجام می‌گیرد.

وی افزود: بازسازی واقعه غدیرخم همزمان با عید غدیر روز پنجشنبه هشتم شهریور ماه در کنار مرقد آیت الله بهاری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اطلاع‌رسانی صورت گرفته از طریق روابط عمومی و فرهنگی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: عموم مردم در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی ابراز داشت: واقعه غدیر یک کار الهی بود و اینکه پیامبر فرمود «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» این نشان‌دهنده این بود که یک پیام مهم از سوی خداوند بر پیامبر(ص) نازل شد و آن پیام مهم در واقع سرپرستی امیرالمومنین علی(ع) بر مردم از طرف خداوند بود.

حسینی با بیان اینکه دین اسلام سعادت و خوشبختی است و این اسلام سعادت و خوشبختی انسان را می‌خواهد، خاطرنشان کرد: همین دین اسلام نیاز به ولایت دارد و بازسازی واقعه غدیر کار بسیار ارزشمندی است و در واقع بازسازی واقعه غدیر گوشه‌ای از آن حادثه یا واقعه‌ای است که در غدیر خم اتفاق افتاد.

وی افزود: دشمنان امروز تلاش می‌کنند که غدیر فراموش شود و همه ما وظیفه داریم که واقعه غدیر را زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: واقعه غدیر یک حقیقتی است که در آن درس‌ها و تعالیم ارزشمندی وجود دارد که ما باید برای عموم مردم تبیین کنیم.

وی ادامه داد: شیعه امیرالمومنین(ع) باید خالق اخلاق اسلامی باشد و شیعه علی(ع) اهل احتکار و کارهای ضد ارزشی و غیر اخلاقی نیست.

حسینی ابراز داشت: مهم‌ترین درس غدیر درس ولایت است؛ غدیر در واقع عامل وحدت است و نباید اجازه دهیم که واقعه غدیر تبدیل به نقطه اختلاف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات