خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

بیش از 85 درصد افتتاحیه‌های هفته دولت ملایر در روستاهاست

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد افتتاحیه‌ها و شروع عملیات اجرایی طرح‌ها در هفته دولت در روستاها است، گفت: هدف و اولویت ما در شهرستان توسعه، عمران و آبادانی و خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه روستائیان عزیز است.
کد خبر: ۹۰۵۰۷۵۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

بیش از 85 درصد افتتاحیه‌های هفته دولت ملایر در روستاهاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، باب الله فتحی به مناسبت روز کارمند و در جمع کارکنان فرمانداری ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهدای کارمند شهرستان ملایر اظهار داشت: به طور قطع موفقیت‌هایی را که یک مدیر کسب می‌کند ناشی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه است.

وی با اشاره بر ارائه خدمات صادقانه و تکریم مناسب ارباب‌رجوع عنوان کرد: در این زمینه کارکنان فرمانداری سرآمد هستند و از هیچ تلاشی نیز دریغ نمی‌ورزند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با تقدیر از زحمات کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان بیان داشت: فرمانداری روزهای شلوغ و پرکاری را طی می‌کند و فعالیت‌ها و زحمات کارکنان نیز در این ایام دوچندان شده است.

وی به برگزاری برنامه شب فیروزه‌ای در شهرستان افزود: با توجه به تقارن این ایام با عید قربان و غدیر جشنواره‌های متعددی را در شهرستانم ملایر شاهد هستیم که نشان از تحرک بالای مردم این شهرستان دارد.

فتحی تصریح کرد: در هفته دولت طرح‌های و پروژه‌های زیادی را با حضور مقامات کشور و استانی افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهیم کرد که باعث خواهند شد تا حرکت روبه‌جلوی این شهرستان شتاب بگیرد.

وی تأکید کرد: دولت تدبیر و امید تلاش‌ها و فعالیت‌های عمرانی زیادی را در روستاهای سطح کشور انجام داده و یا در حال انجام دادن است که در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر بسیار مؤثر بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد افتتاحیه‌ها و شروع عملیات اجرایی طرح‌ها در هفته دولت در روستاها است، افزود: هدف و اولویت ما در شهرستان توسعه، عمران و آبادانی و خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه روستائیان عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از ارائه خدمات و همه تلاش‌هایی که می‌شود در درجه اول رضایت خداوند متعال است و سپس کسب رضایت مردم عزیز شهرستان ملایر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار