جانشین فرمانده سپاه کربلادر کنگره شهدای کارمند مازندران:

بصیرت و عمل انقلابی در مقابله با جنگ اقتصادی راه رهایی است/ بصیرت، دشمن شناسی و ایستادگی در برابر دشمن و استکبار از ویژگی شهدای انقلاب اسلامی بود

محمدرضایی مقابله اقتصادی، فرهنگی و روانی را از جمله عرصه های جنگ با دشمن بیان کرد و گفت: در این شرایط باید بصیرت داشته باشیم و اگر بخواهیم انقلابی عمل کنیم نیازمند بصیرت هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۰۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای کارمند استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس با بیان اینکه همه ما در جامعه نیاز داریم تا از کمالات و سیره شهدا بهره ببریم، اظهار داشت: یکی از ویژگی های شهدای دوران دفاع مقدس، بصیرت و دشمن شناسی و ایستادگی برابر دشمنان بوده است.

وی افزود: شهیدان با ایستادگی برابر دشمنان، جاودانه شدند و امروز دشمن به خود اجازه و جرات حمله به کشور را نمی دهد اما در عرصه های دیگر درگیر جنگ همه جانبه و تمام عیار هستیم و باید بصیرت داشته باشیم.

سرهنگ محمدرضایی مقابله اقتصادی، فرهنگی و روانی را از جمله عرصه های جنگ با دشمن بیان کرد و گفت: در این شرایط باید بصیرت داشته باشیم و اگر بخواهیم انقلابی عمل کنیم نیازمند بصیرت هستیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: دشمن در حال تشدیدروز به روز فضای نامنی و نا امیدی است و اگر گرفتار بی بصیرتی شویم همه چیز به نفع دشمن تمام خواهد شد.

مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار