اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در کوهبنان برگزار می‌شود/ فعالیت‌های عمرانی اولویت اصلی در مناطق زلزله‌زده

مسئول گروه جهادی دانشجویی منتظران حضرت ولیعصر(عج) با بیان اینکه اردوی جهادی دانشگاه پیام‌نور زرند در کوهبنان برگزار می‌شود، گفت: فعالیت‌های عمرانی در مناطق زلزله زده اولویت اصلی این گروه جهادی است.
کد خبر: ۹۰۵۱۳۷۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، به نقل از خبرگزاری دانشجو محمد حسین سلطانی، مسئول گروه جهادی دانشجویی منتظران حضرت ولیعصر (عج)  با اشاره به حضور ۳۳ دوره حضور گروه جهادی دانشجویان پیام نور زرند در مناطق زلزله زده کوهبنان گفت: گروه جهادی ما تا کنون ۳ مراحله اعزام در منطقه زلزله زده کوهبان داشته است که بیشتر فعالیت ما در حوزه فرهنگی و عمرانی بوده است.

سلطانی با بیان اینکه عمده فعالیت این گروه در حوزه عمرانی و ساخت خانه برای مردم مناظق زلزله زده بوده است، گفت: با توجه به مشکلات مردم زلزله زده بیشترین نیاز آن‌ها داشتن مسکن است؛ برای همین عمده فعالیت ما در کمک به ساخت مسکن بوده است و در کنار آن نیز فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و قرآن در کوهبنان داشته‌ایم.

مسئول گروه جهادی دانشجویی منتظران حضرت ولیعصر(عج) به حضور دانشجویان این گروه جهادی در ایام عید و تعطیلات تابستان در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: ساخت دیوار، کف، جابه جایی مصالح عمده فعالیت دانشجویان این گروه جهادی بوده است.

سلطانی از برنامه آتی این گروه جهادی در هفته آینده خبر داد و گفت: از هفته آینده تا اوایل ماه محرم نیز برای انجام فعالیت‌های عمرانی عازم کوهبنان هستیم و علاوه بر آن طرح شناسایی مردم محروم و کمک به آن‌ها را هم در برنامه داریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار