توزیع هُدهُدهای بیست و یکم در بام ایران

هدهد‌های جشنواره بیست و یکم تولیدات رادیو تلویزیونی مراکز استان‌های صداو سیما تقدیم برترین‌های رسانه ملی شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۲۶۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیو تلویزیونی مراکز استانهای صدا و سیما با حضور مسئولان کشوری و لشگری و هنرمندان در بام ایران برگزار و از برترین های رسانه ملی به شرح ذیل تقدیر شد.  

تندیس اول سرعت در خدمت دهی فضای مجازی به آقای سید سجاد مدنی از مرکز چهارمحال و بختیاری اهدا شد و تندیس اول توجه به کاربر در فضای مجازی آقای احسان خرامید از مرکز کیش اهدا شد.

آقای ابوالفضل شرفی از خراسان رضوی رتبه اول بخش فرهنگی کمیسیون پژوهش را با اثر" بررسی راهکارهای ترویج عفاف و حجاب توسط رسانه استانی از نظر صاحب نظران دینی و تربیتی" کسب کرد.

خانم کبری اکبری  از قزوین رتبه اول پژوهش در بخش اجتماعی کمیسیون پژوهش را با اثر" بررسی میزان احساس منزلت اجتماعی و عوامل مرتبط با آن در بین جانبازان شهر به منظور باز آفرینی آن در شبکه استانی" کسب کرد.

خانم زهرا خورشیدی هیکویی  از مازندران رتبه اول پژوهش را در بخش اقتصادی  کمیسیون پژوهش کسب و  هدهد جشنواره را دریافت کرد.

آقای میثم معافی ازهمدان با اثر " ایران-هوای عید "بهترین خوانندگی پاپ ارکسترال را در کمیسیون شعر و موسیقی و آقای صابر خراسانی از خراسان رضوی با اثر حریم قدسی در بخش شعر و ترانه-کمیسیون شعر و موسیقی برتر شد و هدهد جشنواره را دریافت کرد.

آقای باقر قادری با اثر" چهلچراغ" از مرکز کهگیلویه و بویر احمد در بخش موسیقی برتر شد و آقای سعید پرویزی از استان فارس با اثر" گندم نمای خاک فروش بعنوان بهترین گزارش بخش مستند تلویزیونی- کمیسیون خبر انتخاب و تجلیل شد. 

خانم سمیه نجفیان جایزه بهترین گزارش بخش موضوعی تلویزیونی-کمیسیون خبر را با اثر: فرصت های طلایی از مرکز چهارمحال و بختیاری کسب کرد و آقای منصور حسینی از مرکز آبادان  بهترین سردبیری بخش مجموعه خبری تلویزیونی- کمیسیون خبر را کسب کرد.

خانم فاطمه زارع از یزد جایزه بهترین برنامه کودک رادیویی را به اثر"بچه های یزد" در بخش کمیسیون صدا از آن خود کردو آقای مهدی اوشیب نتاح از مازندران هم جایزه بهترین برنامه مسابقه رادیویی کمیسیون صدا را  با اثر"  مسابقه بیشه کا " به خود اختصاص داد.

آقای آرش جمال الدینی از فارس هم با اثر" نمایش سو و شون" تندیس بهترین نمایش رادیویی کمیسون صدا را از آن خود کرد.

آقای محمدرضا میرشکاری از بوشهر با اثر"بچه های آفتاب" هدهد برترین برنامه کودک و آقای مهدی عباسی از زنجان با اثر" حس خوب" هدهد بهترین برنامه نوجوان را در کمیسیون سیما دریافت کردند. آقای محسن خلیفه از فارس با اثر "گپ" جایزه بهترین برنامه جوان  و خانم فرحناز حاتم پوری از چهارمحال و بختیاری با اثر"زیر یک سقف" جایزه بهترین برنامه خانواده و آقای جهان بخش زمانی از چهارمحال و بختیاری با اثر" راز دیار برفی " جایزه بهترین برنامه مسابقه کمیسیون سیما را کسب کردند.  

همچنین آقای عقیل نواصر از خوزستان تندیس بهترین تهیه کننده برنامه های گزارشی ، آقای سید هاشم مرتضویان از اصفهان تندیس بهترین مستند و آقای محمدرضا حاجی غلامی از یزد تندیس بهترین کارگردانی فیلم کمیسیون سیما را به خود اختصاص دادند.

همچنین آقای سید تقی سهرابی  مدیرکل مرکز فارس تندیس مرکزبرتر در فضای مجازی ، آقای یوسف افشاری نیا مدیرکل  کهکیلویه و بویر احمد تندیس مرکزبرتر در شعر و موسیقی ، آقای علی صادق مقدسی  مدیرکل مازندران تندیس مرکزبرتر در پژوهش ، آقای سید تقی سهرابی  مدیر کل فارس تندیس مرکزبرتر در خبر ، آقای احمد پهلوانیان مدیرکل مرکز یزد تندیس مرکزبرتر در صدا ، آقای مهرداد عظیمی مدیرکل چهارمحال و بختیاری تندیس مرکزبرتر در سیما ، آقای سید تقی سهرابی مدیرکل مرکز فارس  و  مهرداد عظيمي  مدیر کل چهارمحال و بختياري  هم تندیس برترین مرکز در سال  1396 را کسب کردند.

ارسال نظرات