همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار شد؛

مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران شاغل

مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل سپاه تهران بزرگ با حضور سرهنگ پاسدار رحمانی فر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۱۹۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل در سپاه تهران بزرگ روز یکشنبه، چهارم شهریورماه در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد. 
در این دوره از مسابقات بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده طی رقابتی یک روزه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مفاهیم، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم به رقابت پرداختند. 
مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز چهارم شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان سپاه استان تهران بزرگ برگزار و پس از آن رقابت‌ها آغاز شد.
همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات نیز همزمان و پس از برگزاری این مرحله از مسابقات در بخش آقایان که مهرماه سال جاری خواهد بود، برگزار می‌شود تا از برگزیدگان این مرحله تجلیل به عمل آید.
مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل در سپاه طی ماه‌های گذشته بین رده‌های مختلف برگزار شده و برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی نیز به مرحله کشوری مسابقات قرآن سپاه کل کشور راه خواهند یافت.
از جمله داورانی که برای امر قضاوت در این مسابقات دعوت شده‌‌اند می‌توان به «صریحی‌نژاد»، «شیرازی» و «مجد» اشاره کرد.

مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران شاغل سپاه تهران برگزار شد

مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران شاغل سپاه تهران برگزار شد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار