همزمان با دهه امامت و ولایت؛

برگزاری مسابقات قرآن خواهران شاغل در سپاه قمربنی هاشم (ع)

مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه خواهران شاغل در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۸۲۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر برگزاری مسابقات قرآن مرحله نیمه نهایی ویژه خواهران شاغل سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این دوره از مسابقات همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر، با حضور قریب 80نفر از متسابقین برگزار شده است.

خانم باقری افزود: شرکت کنندگان در مسابقات قرآن ویژه خواهران شاغل سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در رشته های حفظ، تفسیر و مفاهیم و قرائت باهم به رقابت پرداختند.

وی گفت: منتخبان این دوره به مسابقات کشوری که نیمه دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می شود، معرفی خواهند شد.

گفتنی است: در این مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و درباره آثار و برکات انس با قرآن کریم از منظر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز گفت: قرآن، کلام ارزشمند خداوند متعال و واسطه انس بندگان با پروردگار است. راهنمای آدمی از ضلالت و گمراهی ها و پناهگاه او در فتنه ها و جدا کننده حق از باطل می باشد.

وی افزود: قرآن بهترین سخن، رساترین اندرز و سفره ی گسترده الهی در میان بندگان استف تا از خوان نعمتش جسم و جان خویش را حیات بخشند و زندگی سرد و زمستانی خود را با انس با قرآن بهاری کنند.

این مقام مسئول ، در ادامه به آثار دنیوی و اخروی انس با قرآن کریم اشاره کرد و گفت: نجات از فتنه ها، دوای دردها، نشست بر سفره ضیافت الهی، بهره مندی از ثروت فراوان، زندگی و مرگ سعادتمندانه، نورانیت، صیقل دل از زنگار، آرامش و بهره مندی از رحمت الهی، بازدارندگی از گناه و زنده ساختن دل، بدست آوردن حکمت، نگهداشته شدن از شر شیطان، بخشی از آثار دنیوی و اخروی انس با قرآن است.

ارسال نظرات