فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز:

با اشراف فرماندهی می توان آسیب ها و مشکلات را بررسی کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز گفت: رسیدن به اهداف عالی نظام و انقلاب از عوامل مثبت اشراف در بین نیروها و رده های سپاه است.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۹۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با ابتکار فرمانده معظم کل قوا، یک عامل جدید به عنوان اشراف  فرماندهی در استراتژی مدیریت نظامی ایجاد شده و 5 دوره است که به اجرا گذاشته می شود.

وی با اشاره به این مطلب که اشراف فرماندهی هر سال یکبار در استانها اجرا می شود که هر فرمانده و مسئول سازمان در نیروهای مسلح، جزییات سازمان خود را بررسی و گزارش می دهد که این گزارشها در راستای رشد و پیشرفت نیروها  اجرا می شود.

محبی اظهار داشت: بعد از گزارشگیری نقاط قوت و ضعف نیروها و رده ها تجزیه و تحلیل می شود و سپس پیشنهاداتی برای ارتقاء آن بخش به آنها ارائه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز بیان کرد: حرکت ما برای طرح ریزی و بررسیهای مشکلات رده ها و رفع موانع در برنامه های است که با اشراف فرماندهی می توان آسیب ها و مشکلات را بررسی و در راستای حل آنها گام برداشت .

این مسئول ادامه داد: اشراف باعت می شود نیروها با اراده ای قوی در راستای رسالتهای محوله خود به منظور پیشبرد اهداف انقلاب گام بردارند و در برابر تهدیدات دشمنان با آمادگی بیشتری مقابله و مبارزه کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: رسیدن به اهداف عالی نظام و انقلاب از عوامل مثبت اشراف در بین نیرو‌ها و رده‌های سپاه است.
ارسال نظرات