مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت کوهرنگ:

گروه های جهادی مروج روحیه ایثار و خدمت به مردم هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ از فعالیت گروه جهادی شهید محسن حججی در روستای ملک آباد این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۴۹۴۱۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ در دیدار با جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید محسن حججی در روستای ملک آباد، از اقدام ارزشمند آنان در محرومیت زدایی و کمک به مردم تقدیر کرد.

حجت الاسلام صادق نیکنام، افزود: فلسفه وجودی حرکت های جهادی بر این بنا شده است که یک جمعی از بسیجیانی حساس و مؤثر که از آحاد ملت می باشند و به مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ... اهمیت می دهند، در این راه قدم برمی دارند.

وی ادامه داد: تمامی مباحث از خرد جمعی، توفان فکری و از دل گروه های جهادی خارج می شود؛ چرا که این گروه ها روح حاکم بر بسیج سازندگی هستند.

حجت الاسلام نیکنام یاد آور شد: مدیریت جهادی جوانان بسیجی در طرح های جهادی مختلف سبب شد، تا جوانان با استعداد در زمینه های مختلف فرهنگی هنری و تربیتی بتوانند با ایجاد این فرصت مناسبت استعدادهای خود را به ظهور برسانند و از این طریق برای حضور در جامعه و مسئولیت های مختلف آماده شوند.

این مقام مسئول ادامه داد:  ارتباط با نسل جوان امروز از این طریق بسیار آسان است و باید از این فرصت ها استفاده مناسب شود.

وی تصریح کرد: امروز یکی از دسته‌های ترویج کننده روحیه ایثار و خدمت به مردم، همین گروه‌های جهادی هستند که اثرات خوب خدماتشان در رفع فقر و محرومیت از چهره شهرها و روستاها، بی‌بدیل و قابل‌تقدیر است.

گفتنی است: گروه جهادی شهید محسن حججی اعزامی از سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در روستای ملک آباد در حال تعمیر و بازسازی و همچنین ساخت حمام برای نیازمندان این روستا  می باشد.

ارسال نظرات