خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد خبر داد

تشکیل مجمع خیرین ورزش در اسدآباد/ وجود 26 هیئت ورزشی فعال در اسدآباد

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: ایده مجمع خیرین ورزش را برای اسدآباد مطرح کرده و در حال تشکیل آن هستیم تا بتوانیم از کمک خیرین در امر ورزش استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۸۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

تشکیل مجمع خیرین ورزش در اسدآباد/ وجود 26 هیئت ورزشی فعال در اسدآبادمحمدطلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با بیان اینکه هدف اصلی این اداره ورزش و جوانان اسدآباد تربیت ورزشکاران در رشته‌های پایه است، اظهار داشت: علاوه بر این امر تربیت مربیان خوب و ترویج ورزش‌های کمتر شناخته شده در اسدآباد از اهداف دیگر ما است.

وی ضمن انتقاد از مربیان قبلی ورزش‌های پرطرفدار اسدآباد بیان کرد: اگر این افراد اجازه می‌دادند مربیان جوان‌تر در کنارشان تجربه کسب کنند هم اکنون با کمبود مربی متخصص مواجه نبودیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد ادامه داد: برای حل این معضل برگزاری کارگاه مربیگری در شهرستان در دستور کار قرار گرفته که در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه نوسازی تجهیزات از دیگر کمبودهای ورزش اسدآباد است، بیان کرد: در این راستا نماینده اسدآباد با پیگیری‌های خوب خود کمک‌های شایانی کرده است.

طلایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایده مجمع خیرین ورزش را برای اسدآباد مطرح کرده و در حال تشکیل آن هستیم تا بتوانیم از کمک خیرین در امر ورزش استفاده کنیم.

وی در رابطه با تعطیلی لیگ فوتبال تابستانی اسدآباد نیز افزود: به علت عدم استقبال در بخش بزرگسالان، لیگ فوتبال تشکیل نداده‌ایم اما در فوتبال پایه شاهد اقبال خوبی از سوی نونهالان و نوجوانان شهرستان بوده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد افزود: آماده هرگونه همکاری با هیئت فوتبال شهرستان برای تشکیل یک تیم منسجم برای حضور در لیگ‌های منطقه‌ای هستیم.

وی با اشاره به نبود چارت مناسب در برخی هیئت‌های اسدآباد عنوان کرد: متاسفانه در برخی هیئت‌ها شاهد آن هستیم که چهارچوب هیئت از استانداردهای اولیه برخوردار نیست.

طلایی در ادامه به میزبانی اسدآباد در مسابقات منطقه‌ای و استانی اشاره کرد و گفت: شرط میزبانی ما ازمسابقات این است که ورزشکاران دیارسیدجمال در آن رشته صاحب مقام باشند.

وی ابراز داشت: بر اساس وعده مدیر ورزش و جوانان استان مقرر شده تا مبلغی برای تجهیز خوابگاه ورزشی شهرستان اختصاص یابد اما فعلاً این امر در حد شعار باقی مانده و مبلغی اختصاص نیافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد عنوان کرد: 26 هیئت ورزشی در اسدآباد فعال است که هیئت‌های بسکتبال، کاراته، تکواندو و کشتی از فعال‌ترین این هیئت‌ها هستند.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولین هیئت‌ها در اسدآباد از کارکردن فراری بوده و به تنبلی عادت کرده‌اند که این کم کاری از ناحیه ما مورد قبول نیست.

طلایی یادآور شد: به جز نماینده اسدآباد مسئول دیگری از این نهاد حمایت نمی‌کند و این در شرایطی است که اداره ورزش و جوانان از مهمترین ادارات هر شهر محسوب می‌شود.

 وی عنوان کرد: سنگ اندازی برخی مسئولین شهرستان و استان در اقدامات ورزشی دیارسیدجمال حرکت مردودی است که متاسفانه شاهد انجام آن هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات