خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: اسلامشهر آق گل ظرفیت‌های زیادی دارد که باید روی آن‌ها بیشتر کار شود و همچنین دارای مردمانی زحمت‌کش و بافرهنگ است.
کد خبر: ۹۰۴۷۹۶۵
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌های زیادی داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در جلسه‌ای که در شهرداری اسلامشهر آق گل و با حضور محمد کاظمی، نماینده مردم شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار داشت: اسلامشهر آق گل ظرفیت‌های زیادی دارد که باید روی آن‌ها بیشتر کار شود و همچنین دارای مردمانی زحمت‌کش و بافرهنگ است.

وی افزود: خدمات بسیار خوب و متنوعی از زمان تأسیس این شهر توسط دولت تدبیر و امید ارائه‌شده است اما این خدمات باید بیشتر و در شأن مردم این شهر باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: دو نماینده پرتلاش شهرستان فعالیت‌ها و پیگیری‌های زیادی را در جهت حل مسائل و مشکلات این شهر داشته‌اند و همچنان به جد پیگیر حل مشکلات شهر هستند.

وی تأکید کرد: در شهرستان ملایر شهرها و مناطقی که محروم هستند را در اولویت کاری قرار داده‌ایم و تلاش داریم تا این مناطق نیز همپای دیگر مناطق به‌پیش برود.

فتحی خاطرنشان کرد: وجود دو عضو خانم در میان اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر آق گل نشان از فرهنگ بالا و توجه ویژه به بانوان و به‌خصوص جوانان توسط مردم شهر است.

وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی افزود: بارش‌های کم نزولات آسمانی در سال‌های گذشته باعث شده تا کشور با مشکل کم‌آبی مواجه شود و به همین جهت باید مدیریت بهتری از منابع آبی داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: در اسلامشهر آق گل یک چاه آب شرب وجود که پس از انتقال از آب و فاضلاب روستایی به شهری چاه آب دوم و ذخیره نیز حفر خواهد شد.

در پایان نیز تصمیماتی در حوزه‌های مختلف از جمله، آموزش‌وپرورش، ورزش، آب آشامیدنی شهر و برخی دیگر از مشکلات روستا گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات