رئیس بسیج اصناف یزد:

اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند / برگزاری همایش بزرگ اصناف استان یزد

رئیس بسیج تجار، اصناف و بازاریان استان یزد با اشاره به اینکه در جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: اکنون اصناف و بازاریان کشور در خط مقدم این جنگ مبارزه می‌ کنند.
کد خبر: ۹۰۴۹۱۷۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی‌اصغر سلمانی، گفت: اگر روزی کشور ما درگیر هشت سال جنگ نظامی بود امروز نیز با شرایط ویژه روبه‌رو است که به تعبیر دقیق باید آن را جنگ اقتصادی دانست.

وی افزود: جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی نیازمند فداکاری، ازخودگذشتگی و ایثار است و اصناف و بازاریان اگر در جنگ نظامی پشتیبان جبهه بودند، امروز به‌عنوان رزمنده در خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند.

رئیس بسیج تجار، اصناف و بازاریان استان یزد ادامه داد: اگر در جنگ نظامی قرارگاه، لشکر، تیپ و گردان وجود داشته و دارد در جنگ اقتصادی هم اتحادیه‌های ما در نقش گردان و اتاق‌های اصناف در نقش مقر فرماندهی در هر شهرستان فعالیت دارند.

سلمانی بابیان اینکه جنگ اقتصادی بیش از هر چیز نیازمند بیداری اقتصادی است، تأکید کرد: متأسفانه جنگ اقتصادی تلفاتی را هم از ما گرفته و ترکش آن به بازاریان ما نیز خورده است؛ اما ما باید در این جنگ بیدارباشیم و به‌موقع عمل کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به روز بسیج اصناف در کشور، گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه توسط بسیج اصناف در سراسر استان یزد در نظر گرفته‌شده است که از آن جمله می‌توان به تجدید میثاق با شهدا، دیدار با ائمه جمعه، سرکشی از ۴۰ خانواده شهید در چهلمین سالگرد انقلاب، حضور در نماز جمعه، برپایی ایستگاه صلواتی و ... اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری ویژه‌برنامه همایش بزرگ اصناف یزد خبر داد و اذعان داشت: همایش بزرگ اصناف استان یزد ۴ شهریورماه با حضور نخبگان اصناف و اتاق‌های اصناف یزد با برگزاری برنامه‌هایی نظیر تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب، تولید و عرضه‌کنندگان کالا‌های ایرانی و خانواده‌های شهدا در فرهنگسرای غدیر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار