امام جمعه فارسان:

نماز و انجام کار برای خدا رضایت الهی را جلب می کند

امام جمعه فارسان در نشست تربیت و تعالی بسیجیان خواهر این شهرستان گفت: اقامه نماز و انجام کار برای خدا رضایت الهی را جلب می کند.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۱۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست تربیت و تعالی بسیجیان خواهر حوزهای مقاومت با سخنرانی امام جمعه فارسان در حسینیه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام ملک پور در این نشست گفت: سه مبحث مهم را ما باید در زندگی خود پیاده کنیم تا اینکه  زندگی مورد رضایت خدا وخود داشته باشیم.

وی افزود: اولین  آنها توجه به نماز است که در قرآن و روایات معصومین نماز به عنوان ستون دین، نشانه مسلمانی، میزان تشخیص شیعه ی واقعی معرفی شده و پذیرفته شدنش در پیشگاه الهی  موجب پذیرش سایر اعمال نیز می شود. در حقیقت نماز آتش گناهان انسان را خاموش می نماید.

امام جمعه فارسان افزود: دومین بحث  انجام کارها برای رضای خدا می باشد، که اگر انسان کارهای روزمره خد را در راستای رضای پروردگار انجام دهد خداوند همه ی مهمات اورا کفایت می کند.

ملک پور ادامه داد: لذت بردن از زندگی، نجات از بیماری، رزق و روزی و...،  همه به دست خداست. فرض کنید کسی مریض شده دکتر هم رفته، دارو هم گرفته، پولش را هم داده،؛ اما شفا  دست خداست.

وی افزود: دروغ نیز یکی از آن سه چیزی است که باید از آن پرهیز کرد؛ چراکه یک دروغ کوچک، موجبات دروغ های بیشتری را فراهم می نماید .دروغ ممکن است در زندگی گل بدهد؛ اما میوه نمی دهد.

ارسال نظرات