کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان کوثر با هدف آشنایی با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، سرزمین مجاهدت های خاموش اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۶۵۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان کوثر به منطقه شمالغرب کشور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان کوثر  به مدت 2 روز به اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی با رشادت های و فداکاری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین باهدف آشنایی با فرهنگ ایثار وشهادت به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام تمجید مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کوثر بسیجیان را به اتحاد و همدلی دعوت کرد و گفت: اگر در این دنیا انسان دستش را از اهل بیت و از توسل به خداوند کوتاه کند در این جامعه واقعا گرفتار خواهد شدوتنها راه نجات انسان توسل به خداوند وائمه اطهار است.

حجت الاسلام تمجید افزود: راهیان نور تنها در یک اردوی دوروزه ختم نمی شود و شما عزیزانی که به این سفر می روید باید پیام رسان رشادت ها و جانفشانی های شهدای عزیز و رزمندگانمان در مناطق عملیاتی به سایر مردم و دوستانتان باشید و بدانید کسانی که ترویج فرهنگ شهید و شهادت می کنند نزد خدای متعال از مقام بسیار بالایی برخودار هستند.

وی تصریح کرد: این سفر مصداقی از حرکت اللهی است  و این سفر را یک سفر معنوی بدانید و از ارزشهای این سفر غاف نباشید و مطمئنا سفر راهیان نور یک سفر پر برکتی خواهد بود و ان شاء الله در این سفر از معنویات بهره مند باشید.

ارسال نظرات