در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری؛

برگزاری ستاد حمایت از کالای ایرانی تشکیل شد

جلسه ستاد حمایت از کالای ایرانی، 25مرداد 1397 در آموزش و پرورش ناحیه یک ساری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۲۷۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج،  در این جلسه که فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ناحیه یک و دیگر اعضاء نیز حضور داشتند، ضمن بیان سخنانی در باب اقتصاد کشور و وظیفه نیروهای آموزش و پرورش در شرایط کنونی به عنوان متوّلیان تعلیم و تربیت آینده سازان کشور گفت: بهترین اقتصاد آن است که بر مبنای تولید باشد و حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید داخلی، که از پیش تر ها می توانست جزو اهداف و برنامه های ما باشد.

وی افزود: ما باید با نصب العین قرار دادن فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم در اشاعه فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی در سطح مدارس همه تلاش خود را به کار گیریم.

سپس در باب دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد که مصوباتی حاصل آن بود؛ از قبیل:

تشکیل نمایشگاه لوازم التحریر و پوشاک(با دعوت از اصناف مربوطه)در دو مدرسه، به نسبت موقعیت مکانی جهت حضور و استقبال خانواده ها در محدوده ناحیه یک ساری. ممنوعیت خرید لوازم خارجی در اداره و مدارس ناحیه یک ساری و ابلاغ این مصوبه به مدارس. برگزاری کلاس آموزشی – توجیهی، برای مدیران مدارس با همکاری بسیج فرهنگیان ناحیه یک. هر کدام اعضاء با انجام تحقیق و تفکر برای جلسه بعد با یک پیشنهاد برای حمایت کالای ایرانی در جلسه حضور یابند.

ارسال نظرات