جانفشانی‌های بی‌منت و از خودگذشتگی‌های دلاورانه

همزمان با سالروز ورود تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان بشاگرد با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۶۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛همزمان با سالروز ورود تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان بشاگرد که با حضور فرماندار بشاگرد و فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد برگزار شد از ایثار، مقاومت و صبر آزادگان در طول دوران اسارت تجلیل به‌عمل آمد.

فرماندار بشاگرد در ابتدا سال روز ورود آزادگان سر افراز را به میهن اسلامی تبریک گفتند.

محمودی فرماندار بشاگرد در این مراسم اظهار داشت: آزادگان سرفراز هشت سال جنگ دفاع مقدس حتی در زندان‌های عراق نیز تلاش کردند تا با صبر و استقامت، فرهنگ ناب ایثارگری و شجاعت شیعی و علوی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: جانفشانی‌های بی‌منت و از خودگذشتگی‌های دلاورانه، ویژگی انسان‌های بزرگ و پایمردانی است که در دفاع از کیان نظام اسلامی جان بر کف نهادند و رنج و اندوه دوری را صبورانه تاب آوردند.

وی با اشاره به لزوم آگاهی نسل جوان از رشادت‌های رزمندگان افزود: نسل چهارم انقلاب اسلامی باید این موضوع را بدانند که آزادگان برای حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب شدیدترین شکنجه‌ها را متحمل شدند اما ایستادگی کردند و سربلند شدند.
محمودی با اعلام آمادگی برای پیگیری ظرفیت ها در حوزه آزدگان و فعال و برجسته کردن این فعالیت ها خاطر نشان کرد: باید پاسداری و زحمات و جانفشانی های این عزیزان به صورت فرهنگ به نسل های آینده منتقل شده و هیچ وقت اجازه ندهیم فرهنگ معنوی و خاطرات آزادگان از ذهن ها محو شود.

ارسال نظرات