مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر خبر داد:

فعالیّت بیش از 105 گروه جهادی در استان بوشهر

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت سال روز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار گفت: امسال به صورت متمرکز 105 گروه جهادی در استان بوشهر فعالیّت می کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۲۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی فر افزود: این گروه های جهادی شامل گروه های جهادی محلّات، دانشجویی و اقشار مختلف بسیج بوده و به صورت جغرافیا محور، مسئله محور و برنامه محور در یک منطقه جغرافیایی در یک بازه زمانی مشخّص حضور یافته و در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغال، عمران و زیرساخت به فعالیّت می پردازند.
وی تصریح کرد: اردوهای جهادی در سال های گذشته در قالب اردوهای 7 و 10 روزه برگزار می شد ولی در سال 97 طوری برنامه ریزی کرده ایم که ان شاءالله فعالیّت های فرهنگی، آموزشی، پزشکی و بهداشت و درمان در روستاها تداوم داشته باشد.
مدیر سازمان بسیج سازندگی بوشهر بهره گیری از ظرفیّت مردم را یکی از رویکردهای این سازمان در اردوهای جهادی عنوان و تصریح کرد: بسیج سازندگی در اجرای پروژه های مختلف در قالب اردوهای جهادی، ضمن استفاده از ظرفیّت جهادگران بسیجی تلاش دارد تا مردم را نیز وارد کار در این عرصه نماید تا گفتمان خدمات رسانی نیز بیش از پیش در جامعه گسترش یابد و در این زمینه از ظرفیّت تمام اقشار بسیج نیز استفاده می کند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات