حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت گفت: ایمان الهی و مقاومت بزرگترین سلا‌ح برای پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۴۷۱۷۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در مراسم معارفه مسول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت اظهار داشت:‌ ایمان الهی و مقاومت سلاحی قدرتمند برای مقابله با جنگ اقتصادی غرب علیه انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد:‌ ایشان فرمودند انقلاب اسلامی امروز در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار گرفته است بنابراین همه ما باید ضمن رعایت هوشیاری و ایمان خود در این مسیر سخت،‌ برای پیروزی انقلاب مقاومت کنیم.

تسخیری با اشاره به جایگاه رفیع صبر در راه خداوند و پاداش ایستادگی در برابر کفر و فساد افزود:‌ در چنین برهه و موقعیتی پروردگار بهترین امت‌های خود را مورد آزمایش الهی قرار می‌دهد اما در خلال این امر و در این مسیر دشوار هیچگاه بندگان مخلص خود را از یاد نمی‌برد.

وی با تأکید بر این نکته که مددهای الهی خداوند مختص امتی است که با وجود ظواهر فریبنده دنیا از ایمان به او دست بر نمی‌دارند عنوان کرد:‌ حضرت ابراهیم(‌ع)‌ در زندگی خود بارها مورد آزمایشات سخت الهی قرار گرفت اما به علت ایمان راسخ به خداوند در همه آن‌ها پیروز شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به این مسئله که خداوند با راه‌های مختلف بندگان خود را مورد آزمایش قرار می‌‌دهد تصریح کرد:‌ مال و دارایی و فرزندان و خانواده از مواردی است که پروردگار با محوریت این‌ها بندگان خود را مورد آزمایش و امتحان قرار می‌دهد.

تسخیری از بندگی برخی افراد نسبت به مال دنیا و جایگاه و منصب سخن گفت‌‌ و بیان داشت:‌ این عده زبون که در کشورمان نیز اندکی از آنان حضور داشته و خود را به دلارهای آمریکایی فروخته‌اند در این جنگ تمام عیار اقتصادی برای منافعشان به مردم پشت کرده و بنده دشمن شده‌اند.

وی با ابراز این مسئله که امتحانات خداوند متعال برکات بسیار زیادی را برای انسان به بار می‌آورد اظهار داشت:‌ اگر اهل ایمان،‌ صبر و مقاومت در راه خداوند باشیم پروردگار نیز پس از نجاتمان از تمام بلایا و امتحانات سخت زندگی یاد خود را در دلهایمان جاویدان و آرامش حقیقی را نصیب‌مان می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان به قصه حضرت ابراهیم(‌ع)‌ و افکندن او به آتش توسط نمرود اشاره کرد و ابراز داشت:‌ حضرت ابراهیم خلیل‌الله در آن ساعات با وجود اصرار چندین فرشته الهی برای نجاتش از آتش،‌ به جهت ایمان قلبی تنها دل خود را به ایمان خداوند گره زد.

تسخیری بهترین زمان برای نیایش و عبادت خداوند را شب اعلام کرد و درباره اهمیت آن خاطرنشان کرد:‌ انسان برای تقرب واقعی و بهتر و محکم کردن رشته‌های پیوند خود با معبود باید از بهترین لحظات شبانه‌روز یعنی نیمه شب استفاده کرده و با دعا و نیایش بندگی خود را به خداوند نشان دهد.

وی مهم‌ترین دلیل به وجود آمدن انحراف در قوم حضرت موسی(‌ع)‌ را نبود ایمان حقیقی اعلام کرد و گفت:‌ بر اساس تفاسیری که از محققان به‌دست آمده است در زمان غیبت این پیامبر بیش از 90 درشد قوم بنی‌اسرائیل دچار وسوسه شده و فریب سخنان کفرآمیز سامری را خوردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان وجود فساد در جامعه را نابود کننده خیل عظیمی از مردم خواند و تصریح کرد:‌ اگر در جامعه‌ای ایمان انسا‌ن‌ها به خداوند سست بنا نهاده شده باشد افراد با هر طوفان و وسوسه‌ای از راه به در شده و از مسیر حق و حقیقت جدا می‌شوند.

تسخیری وجود حتی یک مفسد را در جامعه به‌ویژه آنکه صاحب مقام و جایگاهی باشد خطرناک دانست و بیان داشت:‌ تجربه تاریخی نشان داده گاهی اوقات وجود انحراف و دنیاپرستی در یک مسئول می‌تواند خیل عظیمی از مردم را دچار شبهه کرده و از مسیر حق و حقیقت دور کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان همراهی یک جامعه با فرد فاسق را زمینه‌ساز نابودی آن جامعه دانست و عنوان کرد:‌ معاویه نیز فردی فاسد بود اما به دروغ خود را در لباس دین به مردم نشان می‌داد و در آن برهه از زمان با مکر و حیله موجبات انحراف بسیاری از مسلمانان را فراهم کرد.

تسخیری وضعیت کنونی جامعه را با مشکلات و توطئه‌های فراوان آمریکا و ایادی آن بسیار حساس اعلام کرد و اظهار داشت:‌ رئیس جمهور زبون و به قول سردار سلیمانی قمارباز آمریکا به خود اجازه تهدید ملت بزرگ ایران را می‌دهد و افرادی نیز از سر بدبختی با وی همنوا می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت خود از گردنه‌های بسیار سختی عبور کرده و حیات خود را حفظ کرده است افزود:‌ این بار نیز مردم شریف ایران اسلامی با سلاح ایمان و مقاومت به جنگ دشمن رفته و پ
مقداد: تسخیری وضعیت کنونی جامعه را با مشکلات و توطئه‌های فراوان آمریکا و ایادی آن بسیار حساس اعلام کرد و اظهار داشت:‌ رئیس جمهور زبون و به قول سردار سلیمانی قمارباز آمریکا به خود اجازه تهدید ملت بزرگ ایران را می‌دهد و افرادی نیز از سر بدبختی با وی همنوا می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر پربرکت خود از گردنه‌های بسیار سختی عبور کرده و حیات خود را حفظ کرده است افزود:‌ این بار نیز مردم شریف ایران اسلامی با سلاح ایمان و مقاومت به جنگ دشمن رفته و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به دستان مبارک امام عصر(‌عج)‌ خواهند سپرد.

در پایان این نشست از زحمات حجت الاسلام و المسلمین مهدی جان آبادی تقدیر وتکریم به عمل آمد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات