خبرهای داغ:
با حضور رییس خانه نخبگان کشور

کارگاه یک روزه توانمندسازی مدیران پایگاه های علمی بسیج هرمزگان برگزار شد/ استعدادیابی نقطه قوت پایگاه ها

کارگاه توانمند سازی مدیران پایگاه های علمی پژوهشی بسیج علمی هرمزگان با هدف آموزش و ارتقای کارایی و دانش مدیران پایگاه های علمی سراسر استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۵۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کارگاه یک روزه توانمندسازی مدیران پایگاه های علمی بسیج هرمزگان برگزار شد/ استعدادیابی نقطه قوت پایگاه ها 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از هرمزگان، دکتر سلطانی صبح ظهر امروز دربندرعباس با حضور در کارگاه آموزشی توانمندسازی مدیران پایگاه های علمی اظهارداشت: خانه نخبگان مرکز هدایت و حمایت نخبگان و مخترعان است و پایگاه های علمی در پایین ترین سطح جامعه در حال خدمات رسانی داوطلبانه به جامعه هدف می باشد.

وی افزود: پایگاه های علمی با تمام تشکیلات بسیج همپوشانی داشته و بخشی از آنهارا جذب می نماید ؛ یکی از مزیت های این پایگاه ها فعالیت های داوطلبانه ای است که برای گرفتن و دادن خدمات در راستای اهداف نظام وبسیج می باشد.

رئیس خانه نخبگان بسیج علمی کشور تاکید کرد: دانش اموزان مهم ترین مخاطبان ما در پایگاه ها هستند که در واقع مکانی برای تجمع و نقش آفرینی اقشار تخصصی بسیج و پرداختن به مباحث علمی انهاست تا بتوانیم این افراد را آموزش داده و در اینده از ظرفیت هایشان بهره بگیریم.

سلطانی گفت: به اعتقاد بنده پایگاه ها باید برنامه های مستمر داشته و از هیات های اندیشه ورز برخوردار باشند و توان جذب افراد را در تمام سطوح داشته باشند.

وی استفاده از ظرفیت نیروهای تحصیل کرده و فعال و برخوردار از تجهیزات کامل وبه روز را یکی از ضرورت های پایگاه های علمی خواند و گفت: اموزش های کنکور، مشاوره تحصیلی ، اموزش زبان انگلیسی و عربی ، پژوهش و اختراعات وابتکارات و استفاده از ظرفیت مراکز رشد در پایگاه های علمی سراسر کشور ترویج و اجرایی می شود.

رییس خانه نخبگان کشور افزود:وصل کردن هسته های علمی به خانه نخبگان به عنوان بازوی شهرستانی خانه یکی از اقدامات مهمی است که بسیار در پیشبرد اهداف پایگاه ها تاثیر دارد .

سلطانی تاکید کرد: نقطه قوت هر پایگاه استعداد یابی است که دراین زمینه بسیار ضعیف عمل کردیم و هزینه بردار هم است اما بازهم می توان با هزینه کم استعدادهارا کشف کرده و برای بهره وری بیشتر از آن ها بهره بگیریم.

ارسال نظرات