خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج علمی هرمزگان در کارگاه آموزشی روسای پایگاه های علمی هرمزگان:

طرح های محصول محور در اولویت حمایت قرار دارند

رییس سازمان بسیج علمی هرمزگان گفت: فرایند جذب نیرو در پایگاه های علمی از ورود تا رسیدن به بازار و محصولات دانش بنیان مورد حمایت سازمان بسیج علمی است و طرح های محصول محور در اولویت حمایت قرار دارند.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۴۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
طرح های محصول محور در اولویت حمایت قرار دارند 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از هرمزگان؛ علی اسلامی  ظهر امروز در کارگاه آموزشی روسای پایگاههای علمی سراسر هرمزگان در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد (ع) گفت: قطب بندی پایگاه های علمی یکی از برنامه های مهم است که در صدر برنامه ها جهت کیفی سازی قرار دارد.

وی افزود: هرمزگان با دارا بودن ظرفیت های عظیم دریایی و شیلاتی فقط از 10درصد آن بهره میگیرد و مابقی رها شده است ؛ اولویت اول ما شیلات وزیست فناوری دریایی است و اولویت حمایتی ما از طرح های محصول محور پژوهشگران و مخترعان جوان بسیجی است.

رییس بسیج علمی هرمزگان تاکید کرد: امسال طرح هایی که در به دبیرخانه جشنواره ارسال و پذیرفته می شود 70درصد موضوعات شیلات وزیست فناوری است که مورد حمایت قرار خواهد گرفت .

اسلامی افزود: هر شهرستان یک پایگاه علمی دارد و هر شهرستانی هم ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های متعدد ماننند کشاورزی و ... داشته که باید از این ظرفیت موجود برای بهره وری و ایجاد اشتغال و محصولات دانش بنیان بهره بگیریم.

وی تاکید کرد: در اغلب شهرستان ها بجز بندرعباس و میناب ، در سال جاری پایگاه های علمی راه اندازی شده است و هنوز نمی توان انتظار داشت که به بهره وری مطلوب برسد وجای کار بسیاری دارد.

این مقام مسئول گفت: تمامی دستورالعمل های بسیج علمی را تا هفته آینده بصورت سی دی برای پایگاه های علمی استان ارسال کرده و در خوشبینانه ترین حالت بودجه تخصیص یافته حداکثر 5میلیون تومان است اما این بستگی به توان چانه زنی مسئول پایگاه علمی در ناحیه دارد کهتا چه اندازه برای خودشان سهم بگیرند باید همه تلاش کنند تا حداقل 60-70درصد اعتبار را برای خود جذب نمایند.

ارسال نظرات