رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: رسانه ملی نقش تاثیرگذاری بر باور مردم دارد و آگاه سازی و صداقت در آن موجب ایجاد اعتماد در بین مردم جامعه نسبت به مسئولان می شود.
کد خبر: ۹۰۴۷۰۳۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
جهاددانشگاهی در راستای اعتمادسازی و ایجاد امید در جامعه تلاش می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسی از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل به مناسبت روز خبرنگار ضمن تشکر از حسن همکاری صدا و سیمای استان با جهاددانشگاهی اظهار کرد: این نهاد انقلابی در راستای اعتمادسازی و ایجاد امید در جامعه با رسانه‌ها همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه رویکرد فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی مهارت‌افزایی و اشتغال‌زایی است افزود: در حال حاضر این نهاد با برنامه‌ریزی مناسب و نیازسنجی علمی حدود ۶۰ درصد دوره‌های آموزشی ضمن خدمت ادارات و نهاد‌های استان را برگزار می‌نماید.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه در مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی این واحد ۱۵ شرکت فناور با ۲۶ طرح فناورانه برای تبدیل ایده به ثروت فعالیت دارند تصریح کرد: این مرکز با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های بالقوه استان در حوزه تولید گیاهان دارویی فعالیت می‌کند و تاکنون ۲ شرکت فناور این مرکز تبدیل دانش بنیان شدن شده است.

اوچی اردبیلی ادامه داد: جهاددانشگاهی استان اردبیل در تلاش است با اجرایی کردن برنامه‌های پیش‌بینی شده و توسعه ارتباط‌های مؤثر با واحد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، زمینه توسعه کشور و استان را در حوزه اشتغال فراهم کند.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل ضمن تقدیر از رئیس، معاونان و مدیران جهاددانشگاهی به خاطر حضور در این مرکز خاطرنشان‌کرد: همکاری و تعامل مناسب بین مسئولان استانی و صدا و سیما به عنوان رسانه ملی، تاثیر بسزایی در ایجاد اعتماد و تقویت باور عمومی نسبت به نظام اسلامی دارد.

علی ملااحمدی با بیان اینکه مسئولان بایستی از طریق رسانه‌ها به مردم امید ببخشند و با برنامه‌ریزی منسجم بیش از پیش در کنار مردم باشند اضافه کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجرایی با تعامل بیشتر با جامعه می‌توانند مطالبات آن‌ها را بشنوند و برنامه‌های خود را در جهت نیاز‌ها و پیشرفت کشور تنظیم نمایند و عملکرد‌های خود را به گوش مردم برسانند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ، جنگ رسانه است، یادآور شد: در کشور باید به جایگاه رسانه‌ها بیشتر اهمیت داده شود و امکانات و تجهیزات لازم را در جهت تولید برنامه‌های مفید در راستای مقابله با دشمنان فراهم گردد. همچنین برای نقش بر آب کردن برنامه‌های شوم دشمنان ایران، ستاد عملیات مبارزه با جنگ روانی در کشور فعال گردد.

ملااحمدی با بیان اینکه با روحیه دوران دفاع مقدس می‌توان مسائل و مشکلات پیش آمده برای کشور در حال حاضر را رفع کرد افزود: حمایت از کلای ایرانی واجب همگانی استو البته در این میان تولید کنندگان بایستی کالا‌های اساسی در کشور را با کیفیت مطلوب و مرغوب‌تر تولید کنند تا دیدگاه مردم نسبت به تولیدات ملی تغییر کند.

گفتنی است در پایان این دیدار رئیس، معاونان و مدیران جهاددانشگاهی استان اربیل با حضور در معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل ضمن تبریک روز خبرنگار، از تلاش‌های آنان در معرفی و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی تقدیر و تشکر کردند.
ارسال نظرات