سردار سپهر در نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان:

بیش از نیم میلیون متخصص بسیجی آماده کمک به بهبود شرایط اقتصادی

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بیش از نیم میلیون نفر متخصص و نخبه در عرصه های مختلف علمی، صنعتی و اقتصادی عضو بسیج هستند که می توان نهایت استفاده را از این ظرفیت به کار برد.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۴۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز (دوشنبه 22 مرداد ماه) در نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج حقوقدانان که با موضوع راهکارهای برون رفت از آسیب‌ها و مشکلات اقتصادی در ساختمان مرکزی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز مطالبه همه اقشار جامعه برخورد جدی و قاطع با مفسدین اقتصادی و همچنین نقش آفرینی دستگاه های حاکمیتی در حل مشکلات مردم است.

وی افزود: برخی تصمیمات در مراکز گمرکی و پولی و بانکی توسط هیچ عقل سلیمی پذیرفته شده نیست و ما هم نباید دست روی دست بگذاریم تا سرمایه چهل ساله انقلاب بر باد برود.

سردار سپهر با اشاره به اقدامات سازمان بسیج برای بهبود شرایط اقتصادی گفت: ما در سازمان بسیج، قرارگاه جهاد اقتصادی، قرارگاه حمایت از کالای ایرانی و قرارگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی را تشکیل دادیم و تلاش می‌کنیم از ظرفیت جهادگران در این عرصه‌ها استفاده کنیم. در کنار این خدمات کلینیک درمانی صنایع را ایجاد کردیم تا برای هر کارگاه و کارخانه شناسنامه حل مشکلات ارائه دهیم.

وی به حضور متخصصان پرشمار صنایع مختلف در مجموعه بسیج اشاره کرد و افزود: امروز بیش از نیم میلیون نفر متخصص و نخبه در عرصه های مختلف علمی، صنعتی و اقتصادی عضو بسیج هستند که می توان نهایت استفاده را از این ظرفیت به کار برد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هم افزایی میان نهادها می تواند موانع را مرتفع سازد گفت: پیشنهاد می‌کنم قرارگاه مشترک مبارزه با مفاسد اقتصادی با مشارکت بسیج نیروی انتظامی و هر دستگاهی که آمادگی دارد در قوه قضائیه تشکیل شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد صنایع را قاچاق نابود کرده است، گفت: اصناف واردات بی رویه و قاچاق را مانع جدی رونق فعالیت خود می‌دانند، در کنار آن احتکار نیز مانع رشد اقتصاد کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار