سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: خبرنگاران با وجود تمامی مشکلات گمنامانه برای نظام و انقلاب و حفظ آرمان های انقلاب قلم می زنند.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۲۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

خبرنگاران برای حفظ آرمان های انقلاب گمنامانه قلم می زنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی در دیدار با صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار داشت: خون و شهید محمود صارمی شوکت و عظمت  خاصی به عرصه خبرنگاری بخشیده است و این شهید والامقام علمدار قشر رسانه می باشد و امروز افتخار ما بر این است که خبرنگاران با وجود تمامی مشکلات گمنامانه برای نظام و انقلاب و حفظ آرمان های انقلاب قلم می زنند.

وی از نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خواست تا مشکلات یارانه کاغذ، بیمه خبرنگاران که از اساسی ترین مشکلات این قشر فرهنگی جامعه است در مجلس شورای اسلامی بررسی شود و خواستار حمایت چندین برابر مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد و دولت از خبرنگاران شد.

خبرنگاران برای حفظ آرمان های انقلاب گمنامانه قلم می زنند

لطفی اظهار داشت: امروز با وجود تمامی حجمه ها بر علیه انقلاب و اقتصاد کشور حمایت از خبرنگاران بسیار با اهمیت است چرا که یکی از ابزارهای حفظ جامعه رسانه ها هستند و اگر رسانه ای وجود نداشته باشد توطئه های دشمنان به صورت مخفیانه کشور را به سوی نابودی خواهد کشاند.

رئیس سازمان بسیج رسانه اردبیل گفت: در عرصه کنونی تنها رسانه ای که دارای بازتاب گسترده بوده و در بایگانی ها در طول سالیان باقی خواهند ماند مطبوعات است.

وی افزود: امروز روابط عمومی ها خبرنگاران و مطبوعات را به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند و خبرنگاران  به عنوان وسیله برایشان و تبلیغ برنامه ها و کارها استفاده می شود و این امر باعث می شود تا این قشر قلم و فرهنگی آنطوری که باید مشکلات جامعه را به سر انجام نرساند.

خبرنگاران برای حفظ آرمان های انقلاب گمنامانه قلم می زنند

ارسال نظرات