سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: کاروان راهیان نور ورزشکاران اردبیلی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۳۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

کاروان راهیان نور ورزشکاران اردبیلی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مهدی مهدی‌زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور ورزشکاران اردبیلی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده در ارتباط با اعزام کاروان راهیان نور ورزشکاران به مناطق عملیاتی ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان عرصه ورزش و سمن‌های مردم نهاد به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای هر قشری لازم و اساسی است گفت: برگزاری این اردو به همت اداره کل ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده است که بی‌شک دستاوردهای بسیار مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دنبال خواهد داشت و انتظار می‌رود در این زمینه متولیان اجرایی با ما نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برای ما بسیار حائز اهمیت است و با توجه به این که دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم برای کمرنگ کردن آرمان‌های شهدا و فراموش شدن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند نیاز است برگزاری اردوهای کاروان راهیان نور ورزشکاران در استان تداوم یابد.

وی اظهار کرد: اعزام کاروان راهیان نور بسیج ورزشکاران اردبیل به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در دستور کار قرار گرفته و به منظور آشنایی ورزشکاران با آرمان‌های شهدای والامقام و دفاع مقدس است.

مهدی‌زاده تصریح کرد: تاریخ اعزام ورزشکاران به اردوی راهیان نور 6 شهریور ماه امسال در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان برای حضور در این اردو می‌توانند به آدرس میدان ورزش، ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران استان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33230073 تماس بگیرند.

ارسال نظرات