عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:

کار و مدیریت جهادی از شاخصه های بسیجیان است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در شرایط کنونی و در هر شرایط حساسی ما به کار و تفکر جهادی نیاز داریم و یکی از ابزارهای جدی در کار و مدیریت جهادی که در اختیار نظام قرار گرفته ظرفیت عظیم بسیج است.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۵۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه اقدامات بسیج در عرصه های مختلف و بخصوص موضوع مقاوم سازی اقتصاد قابل تقدیر است، اظهار داشت: در شرایط کنونی و در هر شرایط حساسی ما به کار و تفکر جهادی نیاز داریم و یکی از ابزارهای جدی در کار و مدیریت جهادی که در اختیار نظام قرار گرفته ظرفیت عظیم بسیج است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حضور موفق بسیج در عرصه های گوناگون افزود: اگر اقدامات بسیج برای رتبه‌بندی در دنیا و ثبت رکورد خدمت‌رسانی در گینس قابل انداره‌گیری باشد این کار و مدیریت جهادی بسیج در سازندگی، صنایع دفاعی و موشکی و سلول های بنیادی می‌تواند یک رکورد در دنیا برای این نهاد انقلابی ثبت شود.

وی کار و مدیریت جهادی را از شاخصه های بسیج خواند و گفت: اگر مدیران ما معتقد به مبانی کار جهادی باشند سرعت رشد و توسعه آنچنان بالا می‌رود که همگان در تعجب می مانند، تربیت چنین مدیرانی در مجموعه بسیج به راحتی امکان پذیر است.

ارسال نظرات