تسخیری در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رودبار:

«صبر و بصیرت» لازمه پیروزی در فتنه‌های اقتصادی است

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان «صبر و بصیرت» را لازمه پیروزی در فتنه‌های اقتصادی دانست.
کد خبر: ۹۰۴۵۴۴۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهرستان رودبار با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و بسیجیان و پاسداران در مهدیه سپاه ناحیه رودبار برگزار شد.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم به تبیین مبارزه حق علیه باطل از منظر قرآن کریم پرداخت و اظهار کرد: افراد به علت دنیاطلبی، مسائل شهوانی و هواهای نفسانی و همچنین قدرت‌طلبی به باطل گرویدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری افزود: برخی افراد با داشتن قدرت اقتصادی بالا و به‌منظور حفظ این قدرت، به سمت باطل گرایش پیدا می‌کنند.

وی گفت: دست‌یابی به قدرت و جایگاه سیاسی سبب شد تا نمرود از رویه اعتقادی وارد شود و مردم را برای به آتش کشیدن حضرت ابراهیم (ع) بسیج کند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بابیان اینکه آمریکا، فرعون زمان است، به تشریح چگونگی تشکیل و اهداف داعش پرداخت و اظهار کرد: «داعش» برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی توسط آمریکا و ایادی‌اش در منطقه تشکیل شد.

حجت‌الاسلام تسخیری تصریح کرد: آمریکایی‌ها برای تشکیل و تثبیت حکومتشان در منطقه حاضر به انجام هر اقدامی هستند.

به گفته وی، با تمام توطئه‌ها، کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها، به فرموده خداوند متعال؛ «باطل از بین رفتنی است».

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بابیان اینکه عده‌ای در مسیر حق قدم می‌گذارند اما بعد مدتی از این مسیر خارج می‌شوند، این گروه بسیار خطرناک هستند، گفت: خطری که زبیر برای اسلام ایجاد کرد به‌مراتب بالاتر از خطر ابوسفیان بود.

حجت‌الاسلام تسخیری گفت: زبیر از اصحاب واقعی پیامبر(ص) بود و اجازه نمی‌داد هیچ آسیبی به پیامبر وارد شود، اما وقتی دید جایگاه سیاسی‌اش به خطر افتاده، در مقابل جانشین پیامبر ایستاد و جنگید.

وی تصریح کرد: درگیری زبیر با علی (ع)، تشخیص حق و باطل را برای مردم آن زمان مشکل کرده بود و حق و باطل در این میان گم‌شده بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فتنه‌ها و ایجاد دوگانگی در جامعه، «بصیرت» و «صبر» را لازمه شناخت حق از باطل برشمرد و گفت: «صبر و بصیرت» لازمه پیروزی در فتنه‌های اقتصادی است.

حجت‌الاسلام تسخیری با تاکید بر مبارزه با فساد در جامعه، اظهار کرد: امروز تا صحبت از مبارزه با فساد به میان می‌آید، مشکلات آغاز می‌شود.

وی در ادامه به تشریح چگونگی صلح امام حسن مجتبی(ع) پرداخت و بیان کرد: صلح امام حسن مجتبی (ع)، از ناحیه فشار داخلی بود، نه معاویه.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر حق پذیری از دیدگاه نظام اسلامی، اظهار کرد: بر اساس نظام اسلامی هرکسی مسئولیت می‌گیرد باید از حق دفاع کند نه اینکه موضوع دموکراسی را مطرح نماید.

حجت‌الاسلام تسخیری بابیان اینکه امروز جبهه نظام اسلامی دشمنان سرسختی دارد، گفت: امروز تمام دنیا در مقابل انقلاب و نظام اسلامی بسیج شده است.

به گفته وی، امروز انقلاب اسلامی به قدرت بلامنازع دنیا تبدیل‌شده است.

گفتنی است، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ربانی نژاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی جان آبادی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان رودبار منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات