یک کارشناس بسیجی در حوزه گردشگری در گفتگو با «بسیج»:

گردشگری الکترونیک نقش بسزایی در رشد اقتصادی دارد

محمد مهدی تقواییان گفت: گردشگری الکترونیک یا به عبارتی استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این صنعت می تواند دریچه های نوینی از شناخت، توسعه و رشد اقتصادی را برای جوامع به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۳۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

محمد مهدی تقواییان کاخکی یک کارشناس بسیجی در حوزه گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: گردشگری الکترونیک یا به عبارتی استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در این صنعت می تواند دریچه های نوینی از شناخت، توسعه و رشد اقتصادی را برای جوامع به همراه داشته باشد.

تقواییان افزود: موفقیت در صنعت گردشگری موضوع آسانی نیست که بتواند بدون توجه به عوامل موثر آن را به دست آورد.از جمله عواملی که می تواند صنعت گردشگری الکترونیک را توسعه بخشد بکارگیری ابزارها و پارامترهای موثر بازاریابی الکترونیکی است. این در حالی است که بازاریابی الکترونیکی می تواند بر توسعه گردشگری بیفزاید.

این فعال حوزه گردشگری در خاتمه افزود: فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت بالقوه نقش به سزایی در جذب گردشگر ومعرفی منطقه دارد که با برنامه ریزی و مدیریت دقیق از جانب سازمان های مربوطه به ویژه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و مدیران دفاتر خدمات گردشگری می توان بستر مناسبی برای توسعه گردشگری در منطقه فراهم ساخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار