آموزش خبرنگاران افتخاری بسیج در شهرکرد

همزمان با روز خبرنگار، کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۱۳
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه شهرکرد گفت: به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، کارگاه آموزشی توجیهی خبرنگاران افتخاری و مسئولین شعب روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، به تبیین اهمیت خبر و ویژگی های خبرنگاران پرداخت.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، تقوا، صداقت، عفاف و نقد منصفانه و سازنده را از شاخصه های خبرنگار واقعی برشمرد.

گفتنی است: جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت شهرکرد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت فضای مجازی، رسالت خبرنگاران افتخاری بسیج را بسیار مهم دانست و بایدها و نبایدهای این عرصه را تبیین کرد.

توجیه حفاظتی خبرنگاران افتخاری بسیج از دیگر بخش های این کارگاه آموزشی توجیهی بود.

شایان ذکر است: مسئول خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری نیز در این کارگاه به تشریح مفاهیم خبر، ارزش های خبری، عناصر خبری و اجزای خبر پرداخت و در پایان نمونه هایی از خبرهای تولید شده خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان شهرکرد مورد بررسی حاضران قرار گرفت و اشکالات آنها بیان شد.

تجلیل از خبرنگاران افتخاری فعال از دیگر برنامه های این کارگاه آموزشی توجیهی بود که با حضور جمعی از فرماندهان ، رابطین نمایندگی ، مسئولین شعب روابط عمومی و خبرنگاران افتخاری حوزه های مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات