مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سیستان و بلوچستان:

خبرنگاران، راویان حوادث تلخ و شیرین تاریخند

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران حوادث تلخ و شیرین را منعکس و صدای کسانی هستند که نمی توانند بگویند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۳۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

محمد جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: امروز هفدهم مرداد روز خبرنگار است، افتخارم  این است که آغاز تلاش و خدمت در جامعه را از سال ۸۴ با حرفه خبرنگاری در کنار شخصیتی شروع کردم که استاد این حرفه و فعالیت هایش زبانزد خاص و عام بود.

وی افزود: آری او اولین شهید رسانه ملی شهید مدافع حرم محسن خزائی است، کسی که زندگی و تلاشش برایم درس بود و در کنارش یاد گرفتم چگونه خودم را در جامعه پیدا کنم.

جامعی تصریح کرد: علیرغم تمام مشکلات و ناملایمات هیچ وقت از حرکت نایستاد و نا امید نشد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اولین سفر کاری خارج از کشور را با هم به سوریه مشرف شدیم و آنجا بود که شهید محسن خزایی پیمانی عمیق با خانم زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) برقرار کرد و پس از چند سال موفق شد مجدد به سوریه برود و توانست با رشادت و شجاعت اخبار جنگ را انعکاس دهد.

جامعی افزود: او شهید مدافع حرم شد و به دوستانش آموخت که برای حفظ دین و انقلاب باید از خیلی چیز‌ها گذشت.

این مسئول بیان کرد: بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که در روز خبرنگار که روزگاری عرصه فعالیت حقیر هم بود توانستم در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در جایگاه بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان عنوان رده برتر کشوری سال ۹۶ در جشنواره مالک اشتر را کسب کنم.

مداح اهل بیت(ع) زاهدان گفت: از استادم یوسف ارجونی که تمامی تجربیات خود را در این عرصه در اختیار بنده گذاشت و از همه‌ مداحان، شاعران و هیئات مذهبی استان که صمیمانه یاریم کردند و همیشه در کنارم بودند و همچنین از ریاست سابق و فعلی و مدیریت‌های موضوعی بسیج مداحان کشور و فرمانده سابق و فعلی و هیات رئیسه محترم سپاه سلمان و مدیران بسیج مداحان در نواحی ایرانشهر، زابل و زاهدان تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم بتوانم جوابگوی زحمات و اعتماد این عزیزان در ادامه خدمت نیز باشم.
ارسال نظرات