سازمان هواشناسی اعلام کرد در سه روز آینده سواحل دریای خزر بارانی است همچنین در سواحل جنوبی و استان های سیستان و بلوچستان و کرمان شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۲۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در سواحل شمالی کشور بخش‌هایی از استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های سمنان، مازندران و ارتفاعات شرق تهران بارش باران، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از جمعه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر طی روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه سواحل دریای خزر افزایش ابر، کاهش دما، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و دریای مواج پیش‌بینی می‌شود همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر در اوایل شب جنوب شرق فارس و مناطقی از استان هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات جنوب کرمان رشد ابر در برخی نقاط رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 براساس این گزارش ،چهارشنبه بر روی نیمه شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد این شرایط در منطقه زابل، خراسان جنوبی و شرق کرمان سبب خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

امروز نیز در جنوب غرب در بعضی ساعات وزش باد و گردوخاک دور از انتظار نیستو غرب خلیج فارس و فردا و پس فردا  شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها