مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار :

هدف از برگزاری اردوی راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثاراست

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجاردر مراسم اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت اصلی ترین هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی است
کد خبر: ۹۰۴۲۵۶۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیجار با حضور فرماندار ، امام جمعه ،فرمانده سپاه ناحیه ومدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجارتعداد 170نفراز دانش آموزان پایه متوسطه دوم به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

جعفری اظهار کرد: کاروان راهیان نور دانش آموزی به مدت سه روز از مناطق عملیاتی بازدید و از نزدیک با مفهوم ایثار و شهادت و یادمان هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند. وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی ترین هدف از اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دانست و بیان نمود: آشنایی قشر جوان جامعه با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی از دیگر اهداف اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است. مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار اضافه کرد: جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با رشادت ها، جانفشانی های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام نسبت به حفظ هویت ایرانی و اسلامی بیش از پیش مصمم تر می شوند. جعفری خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی در راستای معرفی سبک زندگی شهداست که دانش آموزان از سیره شهدا و رشادت های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

جعفری در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان عزیز از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشید و از این سفر توشه های خوبی کسب کنید چرا که این سفر تجدید میثاق با شهداست.

 

ارسال نظرات