کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد

ایجاد جنگ روانی و اقتصادی؛ توطئه دشمن برای براندازی نظام اسلامی

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مردم بایستی نسبت به اقدامات دشمن هوشیار باشند، گفت: دشمن تلاش دارد تا با بهره گیری از شرایط اقتصادی موجود و ایجاد جنگ روانی احساسات مردم را تحریک کرده و آنان را به تجمع دعوت کند و جمهوری اسلامی ایران را در تنگنا قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۲۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

جهانبخشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به نقش منافقین در هدایت اعتراضات مردمی در ایران و ناآرامی های اخیر کشور گفت: عده ای معاند از جمله جریانات سیاسی بودند که از گذشته تا به امروز مخالف سرسخت جمهوری اسلامی بوده‌اند و از همان ابتدا آمریکا نیز بر روی این جریانات سرمایه گذاری و از ظرفیت آنان در همه عرصه ها علیه نظام اسلامی بهره گرفته است.

وی افزود: در 40 سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، استکبار توطئه های متعددی را علیه انقلاب طراحی و با حمایت از رژیم بعث عراق و تمام گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران سعی کرد تا به اهداف خود در کشور دست پیدا کند.

جهانبخشی با تاکید بر اینکه دشمن امروز هم باتوجه به وضعیت اقتصادی موجود تلاش دارد تا با یک جنگ روانی سخت جمهوری اسلامی ایران را در تنگنا قرار دهد و برای این منظور نیز از ظرفیت مخالفین نظام نظیر عربستان و منافقین را که مامور و بله قربان گوی آمریکا هستند، بهره گرفته تا با جنگ روانی به کمک فضای مجازی و رسانه‌ها، احساسات مردم را تحریک کرده و آنان را به تجمع دعوت کنند و با حضور در بین تجمعات مردمی و سر دادن شعارهای از پیش تعیین شده آن را به اغتشاش و ناآرامی کشانند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با یادآوری این مسئله که آمریکا به دروغ شعار حمایت از مبارزه با تروریسم را سر می‌دهد، گفت: آمریکا در حالی از منافقین حمایت می کند که این گروه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از شخصیت‌های انقلابی و مردم بی‌گناه را ترور کرده‌اند.

جهانبخشی با بیان اینکه مردم بایستی نسبت به اقدامات دشمن هوشیار باشند، گفت: مردم حق دارند که نگران وضعیت اقتصادی و معیشتی باشند اما باید هوشیار باشند چراکه دشمن درصدد است تا از این فضا سوء استفاده کرده و با برنامه‌ریزی دقیق این اعتراضات را به ناآرامی تبدیل کند.

وی افزود: اگرچه مردم از وضع موجود ناراضی هستند ولی دست از نظام بر نمی دارند و با بصیرتی که دارند محارب و مخالف را خوب می شناسند و می دانند که استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و آل سعود در ایران به دنبال چه هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از عملکرد دولت گفت: متاسفانه نباید منکر این موضوع شد که دولت آنگونه که می‌بایست برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه ریزی نکرده است؛ دولتمردان ما اگر خود را خادم مردم می‌دانستند امروز شاهد چنین وضعیتی در کشور نبودیم.

جهانبخشی ادامه داد: جریان لیبرال و غرب‌گرای داخلی در شرایط کنونی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و از وضع موجود اگرچه در ظاهر نگران هستند ولی برای اینکه بتوانند همسو با سیاست‌های آمریکا حرکت کنند در برخی مواقع گرای به دشمن داده و نسبت به تصمیمات اتخاذی دشمن را آگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ تمام عیار دشمن همه باید مراقب موضع گیری خود باشند، خاطرنشان کرد: غرب گراها همواره از پشت به ملت خنجر زده و به نظام آسیب زده‌اند، این جریان با نفوذ در بدنه نظام و مشورت دادن، دولت را واردار می‌سازند تا تصمیمات غلطی را اتخاذ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات