تبعيت از ولايت و اتحاد كلمه مهم‌ترين نياز مقطع كنونی نظام است

حجت الاسلام رضی، گفت: تبعيت از ولايت و اتحاد كلمه مهم‌ترين نياز مقطع كنونی نظام است.
کد خبر: ۹۰۴۲۲۱۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان پایور  و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان در خصوص وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و صحبت های اخیر رئیس جمهور کشور آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: اکنون اگر ترامپ صحبت از مذاکره را مطرح می‌کند، در حقیقت یک نیرنگ و فریب است، جمله‌ای که ترامپ گفته مبنی بر این است که آمریکا آماده مذاکره اساسی و اصلی با ایران است، این در حالی است که پیش از بیان این موضع، ترامپ گفته که برجام قراردادی وحشتناک است. با این  سخنِ ترامپ مشخص می‌شود که رئیس جمهور آمریکا برای تحقق 3 هدف برای مذاکره با ایران اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: هدف اول آن‌ها این است که محدودیت های برجامی را ‎‌ بدون تاریخ کنند و بدون انقضا باشد، این در حالی است که محدودیت‌های ایران در برجام از 8 سال تا 25 سال است.

رضی اضافه کرد: هدف دوم آن‌ها این است که نفوذ منطقه‌ای ایران را به برجام ربط بدهند و بر آن مسیر، مانع ایجاد کنند.

وی گفت: هدف سوم آمریکایی‌ها این است که توان موشکی و دفاعی ایران را هم به برجام ربط دهند و آن را محدود نمایند.

حجت الاسلام رضی  در ادامه اظهار کرد: کشور ایران خواهان ورود به عرصه سیاست و اقتصاد جهانی است؛ اما برخی کشورها  هستند که مایل به باقی ماندن ایران در مشکلات غیر قابل حل هستند و قصد و نیت آمریکایی ها از مذاکره با ایران، از میان برداشتن ایران به عنوان ابرقدرت خاورمیانه و تضعیف این کشور است.

وی در پایان تصریح کرد: آنچه واقعا برای همه ما در اين مقطع لازم است؛ وحدت، اتحاد و توجه به منویات مقام معظم رهبری است كه بر ميزان عدل و دين و برپايه فقه است .

این کارشناس مسایل سیاسی و مذهبی تأکید کرد: تبعيت از ولايت و اتحاد كلمه مهم‌ترين نياز مقطع كنونی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

 

 

ارسال نظرات