افتخاری دیگر از هنرمندان سیستان و بلوچستان:

شاعر بلوچ فوق دیپلم افتخار اجلاس جهانی شعر را کسب کرد

محمد یاسین جلالزهی مدال سیمین، فوق دیپلم افتخار و لباس فاخر دانشگاه کشور گرجستان در اجلاس جهانی شعر را دریافت کرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۷۷۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان و بلوچستان، فوق دیپلم افتخار، مدال نقره، مدال سیمین، لباس فاخر دانشگاه ابن سینا کشور گرجستان و مقام دوم اجلاس جهانی شعر به شاعر بلوچ استان سیستان و بلوچستان رسید؛ بنابراین گزارش، محمد یاسین جلالزهی شاعر نام آشنای بلوچ فوق دیپلم افتخار دانشگاه تفلیس گرجستان و مدال نقره و مدال سیمین اجلاس جهانی شعر فارسی را در تهران به دست آورد.

گفتنی است چهارمین نشست شاعران همسرایی و سومین نشست شاعران آزاد ایران با شرکت بیش از دو هزار اثر از ششصد شاعر از سراسر کشور و کشور‌های فارسی زبان و با همکاری دانشگاه ابن سینای گرجستان در فرهنگسرای خاوران تهران برگزار شد.

در حاشیه این همایش ملی و بزرگ که با همکاری موسسه نورگستر گل‌های تهران و انجمن شاعران آزاد ایران همسرایی برگزار می‌گردد، شاعران زیادی در بخش‌های مختلف ادبی با هم به رقابت پرداختند.

محمد یاسین جلالزهی پیش از این دیپلم افتخار و مقام دوم اجلاس جهانی شعر همسرایی درسال ٩٥، لیسانس و دیپلم افتخار در سال ٩٦ از موسسه نورگستر گل‌ها و اتحادیه فارابی اروپا، را به دست آورده بود.

وی دارای بیست و چهار کتاب شامل هجده مجموعه شعر در قالب‌های سپید، غزل، رباعی، دوبیتی و دارای شش کتاب در حوزه شهید و شهادت می‌باشد که توسط کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان به چاپ رسیده است.
ارسال نظرات