جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان خبر داد:

برگزاری بازی های بومی محلی در شهرک دامداران زاهدان

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: به همت بسیج ورزشکاران اولین دوره از بازی های بومی و محلی در شهرک دامداران زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۱۴۰۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

سرهنگ پاسدار، یوسف ارجونی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به همت  بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت  سپاه زاهدان یک دوره از بازی‌های بومی و محلی با هدف ایجاد نشاط، ارتقاء سطح سلامت افراد و ایجاد رقابت سالم در بین نسل جوان در شهرک دامداران  برگزار شد.

وی افزود: این بازی‌ها در بخش برادران در رشته‌های طناب کشی، تفنگ بادی، مچ اندازی  و دارت برگزار شد و در بخش خواهران نیز در رشته‌های دارت و طناب کشی برگزار کردید.

ارجونی با اشاره به حضور پررنگ خواهران در این  مسابقات، تصریح کرد: در این رقابتها  خواهران در قالب شش تیم در رشته طناب کشی متشکل از ده خواهر و ۵ تیم ۳ نفره در رشته دارت با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
وی افزود: در بخش برادران نیز 6 تیم ده نفره در رشته طناب کشی، 4 تیم 3 نفره در رشته دارت ، 8 تیم ده نفره در بخش قوی ترین مردان، 10 تیم دو نفره در رشته مچ اندازی و  3  تیم  4  نفره در رشته دارت با هم به رقابت پرداختند و در پایان، به تیمهای برتر هدایایی از جنس کالای ایرانی اهدا شد.
ارسال نظرات