مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران:

محرومیت زدایی نیازمند مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس است

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: اعزام ۶ گروه جهادی از اقشار محلات، فرهنگیان و خواهران به مناطق کم برخوردار از نیمه دوم مردادماه در شهرستان سیب و سوران آغاز می شود.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۲۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: اعزام ۶ گروه جهادی از اقشار محلات ، فرهنگیان و خواهران به مناطق کم برخوردار از نیمه دوم مردادماه در سطح شهرستان سیب و سوران آغاز می شود.
 
وی با اشاره به این مطلب که گروه جهادی شهید فارسی با هدف توزیع اقلام سبدغذایی و گروه تخصصی سماوات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در سطح شهرستان مشغول به فعالیت خواهند شد، افزود: گروه جهادی شهید ملازهی  در راستای ساخت ۱ واحدخانه محروم، گروه جهادی شهیدبارانزهی ساخت ۴ چشمه سرویس بهداشتی و برگزاری مسابقات قرآنی جهت تربیت حافظان قرآن، گروه جهادی شهیده ثنا پردل برگزاری کارگاه آموزش خیاطی با مشارکت بسیج سازندگی شهرستان و سازمان فنی حرفه ای و اعطای گواهی مهارت جهت دریافت تسهیلات، گروه جهادی شهید چمران حصارکشی مدرسه، گروه جهادی پیامبر رحمت مرمت و زیباسازی مدرسه،گروه جهادی شهید میر مرادزهی نیز ساخت ۲ چشمه سرویس بهداشتی را در ایام تابستان انجام خواهند داد .

جهاندیده با تاکید بر این مطلب که فلسفه حضور جهادگران در مناطق محروم حل مشکلات و نیازمندی مردم در مناطق محروم است، تصریح کرد: کارگروه های جهادی خودجوش و آتش به اختیارمی باشند؛ و درمناطق محروم بدون هیچ حقوق و چشم داشتی حضور دارند و خدمات رسانی می کنند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران اظهار داشت: امروز در شرایطی که دشمنان قسم خورده با دسیسه های مختلف با ما سرجنگ دارند و با شروع جنگ اقتصادی و روانی و مایوس کردن ملت از نظام را انتخاب کردند، ما برای مقابله و حل مشکلات مناطق محروم نیازمند مدیریت جهادی با روحیه انقلابی همچون دوران دفاع مقدس تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم.
 
این مسئول ادامه داد: باید روحیه استکبارستیزی را در جامعه نهادینه و از ظرفیتها و امکانات موجود در کشور به نفع مناطق محروم استفاده کنیم.
 
جهاندیده در پایان خاطر نشان کرد: گروههای جهادی گوش شنوا و چشم بینا برای حل مشکلات مردم هستند، و پل ارتباطی مردم و مسولین را تشکیل می دهند ، مردمی کردن خدمات رسانی به مردم محروم همان منطقه از الویت اصلی گروه های جهادی است.
 
گفتنی است اعزام گروه های جهادی در طول سال استمرار دارد، که بیشترین حجم اعزام این گروه ها در ایام تعطیلات نوروز و تابستان می باشد.
ارسال نظرات